کد خبر 1102856
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
ماجراهای عجیب استقلال با شهرخودرو؛ شفر، استرا و حالا...؟

بعد از ۲ تقابل اخیر استقلال و شهرخودرو، آبی‌پوشان تهرانی سرمربی خود را از دست دادند و باید دید این بار هم قرار است اتفاق عجیبی رخ بدهد یا خیر.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر روز پنجشنبه این تیم به مصاف میزبان خود شهرخودرو می‌رود. این دیدار در ورزشگاه امام رضا(ع) به انجام می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

سعادتمند: مذاکرات با بازیکنان مد نظر کادر فنی را شروع کرده ایم/ ۵۰۰ میلیارد تومان به سرمایه استقلال اضافه شد

استقلال در ۲ دیدار قبلی خود مقابل شهرخودرو داستان‌های متفاوتی را تجربه کرد. اتفاقات مهمی که پس از پایان بازی با این تیم برای آبی‌پوشان رخ داد. ابتدا به هفتم اردیبهشت سال ۱۳۹۸ می‌رویم. جایی که تیم شهرخودرو با تک گل بهنام برزای در دقیقه هشت از سد استقلال گذشت و سه امتیاز را به دست آورد. بعد از پایان این دیدار استقلال که تا حد زیادی شانس قهرمانی را از دست داده بود وینفرد شفر را از هدایت تیم برکنار کرد. آبی‌پوشان تهرانی از هفته بیست و هشتم با سرمربیگری فرهاد مجیدی به کار خود ادامه دادند و فصل را در رده سوم به اتمام رساندند.

حالا به لیگ نوزدهم سر می‌زنیم. چهاردهم آذرماه سال ۱۳۹۸ و جدال استقلالِ استراماچونی با شهرخودروی یحیی گل‌محمدی. این بازی نیز با نتیجه یک بر صفر به اتمام رسید و این بار این تیم استقلال بود که به برتری رسید. تک گل مسابقه توسط شیخ دیاباته در دقیقه ۶۱ وارد دروازه مهدی رحمتی شد. این بارهم پس از این دیدار اتفاقات عجیبی رخ داد. استقلالی که به صدر رسیده بود سرمربی خود را از دست داد. استرا راهی کشورش شد و دیگر به ایران برنگشت و بازهم پس از سه هفته بدون سرمربی بودن، فرهاد مجیدی مجددا هدایت تیم پایتخت‌نشین را به عهده گرفت.

حالا در تاریخ ۱۶ مردادماه استقلال باید به مصاف شهرخودرو برود. این بار دیگر فرهاد مجیدی سرمربی تیم است و باید دید پس از این مسابقه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. فرهاد باید با هم‌تیمی سابق خود سهراب بختیاری‌زاده پیکار داشته باشد. یک جدال جذاب که باید دید سرانجامش به کجا خواهد انجامید و پس از آن چه اتفاق مهمی رخ می‌دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جواد IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    1 0
    یه اصتقلالی: استرا ما رو صدرنشین کرد. پرسپولیسیا: اون که بخاطر یه بازی بیشتر بود. باز همون اصتقلالیه: اینا از قدرت ما ترسیدن استرا رو فراری دادن. جواب عشقپولیسیا: خب وزارت که تا خود سفارت ایران رفت و پیگیر بود. کلی نامه نگاری و تلاش برای این کار. تازه برانکو و کالدرون هم مربیای ما بودن که رفتن. همون اصتقلالیه در حال فرار به سمت غار: وزیر پرسپولیسی
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
      0 0
      بی ستارگی بد دردیه. یه چیزی شبیه کرونا.
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
      0 0
      بی ستارگی بد دردیه. چیزی شبیه کرونا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس