کتاب جشن خرگوش ها - کراپ‌شده

جدیدترین اثر محمد میرکیانی نویسنده نام آشنای کودک و نوجوان کشور توسط به نشر در قالب کتاب های پروانه، با عنوان جشن خرگوش ها منتشر می شود.

به گزارش مشرق، این کتاب در ۱۴۰ صفحه قطع  وزیری کوتاه با تصویرگری سعید رزاقی و طراحی جلد سعید سلیمی در قالب داستان برای نوجوان در دست انتشار است و به زودی روانه کتابفروشی ها می شود.

در معرفی این اثر آمده است: خرگوش ها جشنی به اسم جشن هویج دارند که در این جشن دو تا بچه خرگوش گم می شوند، پدر و مادر نگران دنبال فرزندانشان هستند که در ادامه مشخص می شود همه چیز زیر سر روباه ها است. در واقع یک نفر از خرگوش ها به اسم بارباری کاری کرده است که دو بچه خرگوش به طرف سررزمین روباه ها رفته و طمعه آنها شوند. خرگوش ها با کمک خرگوش دانایی و کمک کلاغ خاکستری متوجه می شوند همه چیز زیر سر دیو است و با شکستن شیشه عمر دیوها روباه ها فراری شده و آنها دوباره زندگی همیشگی خود را از سر می گیرند.

همچنین در پشت جلد این کتاب می خوانیم که جشن خرگوش ها، جشنی در دنیای افسانه ساز خرگوش ها و دوستان آنهاست. هیچ کس نمی داند چرا یک جشن شادی آفرین ناگهان رنگ و روی یک راز بزرگ به خود می گیرد. در این رمان خرگوش ها، روباه ها، کلاغ ها و کبک ها هر یک درگیر ماجرایی می شوند پر از معما که از جشن خرگوش ها آغاز می شود. جشنی که گویا ماجراهای آن پایان ندارد. ماجراهایی پر از تصویرهای عجیب و غریب که تنها در داستان ها روی می دهد، خواندنی و دیدنی!

محمد میرکیانی نویسنده کودک و نوجوان در سال ۱۳۳۷ در تهران به دنیا آمد و  دارای مدرک دکتری هنر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. کتاب "قصه ما مثل شد"تالیف وی ، در سال۱۳۸۶ به عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.  تاکنون مجموعه های قصه ما مثل شد، همیشه قصه ای هست، حکایت های کمال، داستان های بی دانه از وی توسط به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس