کد خبر 1102665
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

به گزارش مشرق، یک فعال رسانه ای در توییتر نوشت: یکی از مصادیق تحریف همین قضیه FATF است. به دروغ گفتند تحریم ها برداشته شده است و عدم رابطه بانکها به دلیل لیست سیاه فتف است. با همین تحریف برنامه اقدام را به کشور قالب کردند. در حالیکه ساختار تحریم های ثانویه بانکی پابرجا بود. فراتر از اختیاراتشان تعهد برای کشور ایجاد کردند.

آمریکا که از برجام خارج شد و تحریم به حالت قبلش برگشت، مدعی شدند که نباید تحریم و فتف را باهم مرتبط بدانیم. مدعی بودند بحث پولشویی و تامین مالی تروریسم ربطی به تحریم های بانکی و آمریکا ندارد، تا بتوانند واقعیت را تحریف کنند و ایران را در دام دیگری بیندازند

اما درمجلس برای تبرئه خود از ناتوانی اذعان می کنند که پولشویی و تامین مالی تروریسم ابزارهای امنیتی سازی اقتصاد جهانی است برای آمریکا. حالا هم که دلشان در حال پرکشیدن برای بازگشت دموکرات هاست، دوباره فتف را علم کردند. البته دلیلش روشن است.

کیست که نداند که پیش شرط آمریکا چه جمهوری خواهش و چه دموکراتش اجرای کامل برنامه اقدام از سوی ایران است. حالا به امید واهی زنده شدن برجام، و زنده شدن جریان سیاسی شان، دارند مقدمات را می‌چینند. این تازه یکی است و باقی در راه است.

جالب هم اینه که بهمن کانتر مژر علیه ما فعال شده. الان که مرداد ماه است مدعی شدند برای ما مشکل ایجاد کرده. در صورتیکه فتف در بیانیه آخر نشست مجازی اش در اواخر خرداد گفت چیزی تغییر نکرده.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    4 1
    لعنت براصلاح طلبان تحریفگر ملعون
  • کاظم IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    9 0
    سلام در جواب دوست گرامی باید گفت: اگر اف ای تی اف فقط برای امنیت امریکا بود، چین و روسیه در این معاهده چه می‌کنند؟ برجام شاهکار مهندسی از طرف ایران بود و کشور ما بسیار موفق‌تر از همه کشورها عمل کرد، چرا؟ اول، جناب ظریف بخوبی از اجماع جهانی که بر علیه ما در سازمان ملل با حماقت های احمدی نژاد و پشتیبانانش ایجاد شده بود کاملا آگاه بود. دوم، ایران نیاز به بمب اتمی ندارد و نخواهد داشت. سوم، امریکا به کدام پیمان پایبند بوده که این دومیش باشه. چهارم ایران با قبول یک سری شرایط، شرایط مطلوب خودش را در برنامه همکاری گنجاند. پنجم، خطر جنگ از ایران بوسیله سازمان ملل کاملا برداشته شد. ششم، چین و روسیه کاملا از اجماع جدا شدند. اگر دلایل را بیشتر از این بشمارم، مثنوی می‌شود! ما چندین تحریم بوسیله امریکا داریم که فقط بخشی از این مربوط به اتم است. هدف اف ای تی اف اگر فقط حفاظت از منافع کشورهای غربی باشه کشورهایی مثل چین و روسیه در این عضو نبودند و در عین حال اگر این معاهده توانایی تروریست خطاب کردن ما را دارد باید دلایل خود را برای رد این داشته باشیم در عین حال عربستان بعنوان بزرگترین حامی تروریست در این وجود خارجی دارد، چگونه؟ اگر حزب الله لبنان تروریست خطاب می شود باید بوسیله همین مجامع جلوی این گرفته شود، کم کاری خودمان را به گردن دیگران نیندازیم، شما تصور می‌کنید تحریم های امریکا ما را دچار مشکل کرده؟ نخیر، شاید تحریم ها کارکردهای منفی برای ما به ارمغان آورده، اما آنچه که باعث این وضعیت آشفته و درهم و ورشکستگی اقتصاد رسانده، نه تقصیر هیئت های مجریه سابق ایران است که شما آنها را به غلط دولت می‌نامید، که دولت از رهبری که نوک هرم قدرت در ایران است شروع و به تمام کسانی که برای قدرت در ایران کار می‌کنند دولت می گویند چه مجریه چه قوای دیگرقدرت در ایران، بگذریم درس نمی‌دهم، پس عامل ورشکستگی چیز دیگری است، امریکایی ها به نیک آگاهند که اصل ۴۴ قانون اساسی تمام این مشکلات را ایجاد و در حال کشاندن ایران در منجلاب است، گرانی ها را نگاه کنید اقتصاد مریض ایران که مرض آن همین اصل است و دولت بعنوان بزرگترین و در حد ۹۵ درصد صاحب ایران است، با استفاده از این اصل در حال دامن زدن به این معضل است! چرا سر‌و دست می شکنند در حوزه رسمی صاحب نفوذ شوند چون این اصل همه چیز را به دولت واگذار کرده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس