کد خبر 1102652
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
گل خوردن، عادت بد استقلال

«سیدحسین حسینی» لطمه‌ بزرگی به خودش زد و مدیران وقت باشگاه -که می‌گویند شرط خود سید بوده که رقیب نداشته باشد- چه خیانتی در حق این جوان و باشگاه بزرگ استقلال کرده‌اند.

به گزارش مشرق، به‌اندازه کافی در توصیف اهمیت داشتن یک دروازه‌بان خوب برای هر تیم شنیده‌اید. از جملات قصار تا توصیه‌های بزرگان و حتی به بیان طنز. مثلاً عبدا... ویسی سالی که قهرمان شد در وصف دخسوس گفت: «گلر خوب از پدر و مادر خوب بهتر است.»

اینکه می‌گویند ۵۰ درصد قهرمانی در فصل نقل و انتقالات و موقع بستن تیم است، به همین نکته برمی‌گردد. یک گلر خوب نصف موفقیت یک تیم است و وقتی آن عقب سنگربان مطمئن داری خیال سایر بازیکنان راحت است که حتی اگر توپ را لو بدهند یکی هست که جور بکشد. برعکس، وقتی بازیکن از گلر مطمئن نیست، موقع هر پاس یا هر حرکت استرس دارد که مبادا توپ لو برود و گل بخورند.

بیشتر بخوانید:

استقلال توانایی بردن شهرخودرو را دارد

زمانی که سیدمهدی رحمتی ۵، ۶ برابر سایر فوتبالیست‌های ایران قرارداد می‌بست، در توجیه ارزش او می‌گفتند: «او هر فصل ۱۵ امتیاز به تنهایی می‌گیرد. اگر یک گل بزنی، گل نمی‌خورد و بازی مساوی را می‌بریم. اگر بازی مساوی باشد هم با گل نخوردن مانع باخت می‌شود.»

خلاصه اینکه هرچه در اهمیت یک دروازه‌بان بگوییم حق مطلب ادا نمی‌شود و به شکل معکوس- برهان خلف- می‌توان از حال و روز فعلی استقلال و حسینی مثال آورد. تیمی که مثلث آتش بی‌نظیری دارد و به هر حریفی می‌تواند گل بزند، اما آن انتها، تقریباً همه مطمئن هستند لااقل یک گل در هر بازی سهمیه دارند.

حالا مشخص می‌شود حرف تابستان سال قبل کارشناسان چقدر درست بود. اینکه «سیدحسین حسینی» چه لطمه‌ای به خودش زد و مدیران وقت باشگاه- که می‌گویند شرط خود سید بوده که رقیب نداشته باشد- چه خیانتی در حق این جوان و باشگاه بزرگ استقلال کرده‌اند. او تجربه نداشت، هر بازیکنی دنبال راحتی است و راحت بازی کردن، شما چه‌کاره بودید که پذیرفتید؟!

به طنزهای مجازی نگاه کنید؛ حسینی و گل‌هایی که می‌خورد سوژه شده و در دل هر طنزی حقیقتی نهفته است. اینکه «فقط ۳ بازی مونده، بگو کی و کجا قراره کلین‌شیت کنی تا منتظر بمونیم» یک واقعیت تلخ پشت خود دارد. بلایی که در نقل و انتقالات سر استعدادی ملی‌پوش آوردند و حالا دودش به چشم حسینی و استقلال رفته است...

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    34 5
    از اول هم مالی نبود. بیخود دروازه بان نفت تهران زمان منصوریان را نگرفتید. بیچاره چقدر هم مصاحبه کرد که استقلالیه!! ولی بیخود ولش کردین فکر کردین اینم آدمه!! الان هم بهترین گلر این لیگ، گلر سپاهانه. توی دسته اول و دوم انقدر استعداد خوب و ارزان وجود داره ولی چون دلال ندارند دارند میسوزند و آبی و قرمز فقط دنبال اسمهای الکی هستند.
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    6 13
    فقط چون گل خورده دروازه بان بدیه ؟ آیا روی همه گل ها مقصر اصلی بوده ؟ نقش دفاع چی ؟
  • حسن IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    9 1
    خروجاش داغونه اصن سپاهان سانتر میکرد تن آدم میلرزید دوباره سوتی بده یه سوتی بدم داد که بازیکنا جمش کردن وگرنه مساوی میشد
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    2 1
    جوان کجا بود داره ۲۸ سالش میشه
  • احمد حسن نژاد IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    اقایحسینی. ازاس اس برو. هوادرگناه داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس