کد خبر 1102647
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲
اکبرپور: پوشش بازیکنان استقلال عالی مقابل سپاهان بود

پیشکسوت استقلال گفت: در شرایطی که تیمی نسبت به حریف خود ۱۰ نفره بود بازیکنان توانستند با دوندگی بالا فضاهای زمین را در دیدار مقابل سپاهان به خوبی پوشش دهند و اجازه ندهند این کمبود به چشم آید.

به گزارش مشرق، «علی‌رضا اکبرپور» اظهار داشت: استقلال در روزی که نسبت به سپاهان یک بازیکن کمتر داشت توانست با همدلی و اتحاد بازیکنانش و البته تدابیر کادر فنی پیروزی دلچسبی را مقابل سپاهان کسب کند.

وی افزود: در شرایطی که تیمی نسبت به حریف خود ۱۰ نفره بود بازیکنان توانستند با دوندگی بالا فضاهای زمین را به خوبی پوشش دهند و اجازه ندهند این کمبود به چشم آید.

بیشتر بخوانید:

ادبیات بیانیه به مدیران سپاهان نمی خورد

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: «فرهاد مجیدی» در زمانی که احساس کرد سپاهان به بازی مستقیم روی آورده است تعویض هوشمندانه‌ای را انجام داد و دانشور توانست مانع از ضربه زدن بازیکنان این تیم شود.

اکبرپور تصریح کرد: خط هافبک استقلال به خصوص «علی کریمی» روز عالی را پشت سر گذاشتند و به هافبک‌های سپاهان اجازه بازی‌سازی ندادند.

وی تاکید کرد: به طور حتم استقلال با روحیه بیشتری بازی‌های آینده را دنبال خواهد کرد و این تیم می‌تواند پس از پشت‌سر گذاشتن فصل پر فشار به مقام دوم برسد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: بازی با شهر خودرو برای استقلال از اهمیت زیادی برخوردار است و استقلال اگرچه در مشهد روز آسانی را پیش رو نخواهد داشت اما این توانایی را دارد سه امتیاز بازی را به دست آورد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس