امیر خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش

فرمانده ‌نیروی دریایی ارتش در منزل شهید آرش پاکدل از شهدای حادثه شناور کنارک گفت: برکت خون شهدا ایران را به یکی از قدرت های مهم منطقه و جهان تبدیل کرده است.

به گزارش مشرق، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده ‌نیروی دریایی ارتش با حضور در منزل مهناوی یکم شهید آرش پاکدل از شهدای حادثه شناور کنارک، ضمن دلجویی، با خانواده آن شهید والا مقام دیدار کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش با خانواده شهدای حادثه ناو کنارک +عکس

دریادار خانزادی در این دیدار گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه های ارزشمند این نظام هستند و وجود آنها موجب افتخار نظام است.

وی افزود: برکت خون شهدا عامل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد و ایران را به یکی از قدرت های مهم منطقه و جهان تبدیل کرده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه شهدا و خانواده های معظم آنها درس معرفت، مقاومت، ایستادگی و فداکاری را به ما آموخته اند تصریح کرد: ما مدیون خون شهدا و خانواده های آنها هستیم و همیشه در کنار شما خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

پاسخ سخنگوی ارتش به شایعات در خصوص ناو کنارک

دریادار خانزادی ادامه داد: امروز خوشحال هستیم که به برکت انقلاب اسلامی، فرزندانی حماسه آفرین، فهمیده و متکی به آموزه‌های دینی تربیت یافته‌اند و تمامی این خصوصیات را در شهید آرش پاکدل مشاهده کرده‌ایم.

دریادارحسین خانزادی گفت: در دیدارهایی جداگانه ای که با خانواده های معظم شهدای کنارک داشته ایم، مولفه مهم عزت و از خود گذشتگی را در بین تمامی خانواده ها در گفتار و کردار شاهد بوده ایم. 

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: شهید والامقام کاظمی از دیگر شهدای عزیز حادثه شناور کنارک در  شب قبل شهادتش به خانواده خود گفته بود «در رکاب سردار سلیمانی توفیق شهادت نصیب من نشد و ان‌شاءالله در نیروی دریایی ارتش شهید می شوم»، مرور این خاطرات برای همه‌ ما درس بزرگی است.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین محمد مظفری نژاد رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش و جمعی از مسئولان شهرستان کنارک، امیر دریادار خانزادی را در این دیدار همراهی کردند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    3 1
    در آرامش باشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس