کد خبر 1102425
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
احتمال بازگشت کونته به یوونتوس و نشستن آلگری روی نیمکت اینتر

با قوت گرفتن و رسانه‌ای شدن اختلاف کونته با مدیران اینتر، احتمال جدایی این سرمربی از جمع میلانی‌ها قوت گرفت.

به گزارش مشرق، چندین رسانه معتبر کشور ایتالیا از جمله اسکای، گاتزتا و توتو اسپورت در خبری جنجالی اعلام کردند که آنتونیو کونته به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه اینتر، به درهای خروجی این باشگاه نزدیک شده و احتمال استعفا و جدایی اش وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

گزینه‌های جانشینی کونته در اینتر

کونته در روزهای اخیر انتقاداتی را نسبت به مدیران اینتر مطرح کرد که باعث خشم هواداران و مدیران این باشگاه میلانی شد. سرمربی سابق یوونتوس که این فصل توانست اینتر را با اختلاف یک امتیاز کمتر نسبت یه یوونتوس قهرمان، نایب قهرمان کند، در این مدت بارها درباره تفاوت قدرت یوونتوس با سایر باشگاه‌های ایتالیا صحبت کرده و علاقه اش برای بازگشت به این باشگاه بر کسی پوشیده نیست.

گفته می‌شود در صورت جدایی کونته، آلگری سرمربی فصل گذشته یوونتوس جانشین او روی نیمکت نراتزوری خواهد شد. البته صحبت‌های از پوچتینو سرمربی آرژانتینی سابق تاتنهام نیز مطرح شده است. جدایی کونته، جایگاه ساری را روی نیمکت یوونتوس متزلزل خواهد کرد. اگرچه مدیران یووه، در ابتدای فصل گذشته با بازگشت کونته به این تیم موافقت نکردند، اما ممکن است این بار با کنار گذاشتن اختلافات، این سرمربی موفق ایتالیایی را جانشین ساری که نتایج مطمئنی در این فصل همراه با بیانکونری نگرفته است، کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس