کد خبر 1102386
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
کره شمالی برای مقابله با کرونا، یک فنس جدید در مرز با چین نصب کرد

منابع رسانه‌ای خبر دادند، کره شمالی به منظور مقابله با ویروس کرونا یک فنس جدید در نزدیکی «هیسان» واقع در مرز این کشور با چین نصب کرد.

به گزارش مشرق، رسانه‌ها فیلمی از اقدام سربازان ارتش کره شمالی برای نصب یک فنس و حصار مرزی جدید در مرز با چین منتشر کردند.

به گزارش «دیلی ان‌کِی»، به دنبال هشدار اخیر مقام‌های کره شمالی درباره شیوع ویروس کرونا، سربازان این کشور در نزدیکی منطقه مرزی «هیسان» واقع در مرز چین یک فنس جدید ایجاد کردند.

طبق گزارش این رسانه، این اقدام نظامیان کره شمالی به منظور تقویت تلاش‌ها در زمینه کنترل مرز برای ممانعت از شیوع ویروس کرونا صورت گرفت.

بیشتر بخوانید:

یک منبع خبری استان «یانگ گانگ» کره شمالی به دیلی ان‌کِی گفت: «اگرچه مقام‌ها اقدامات قاطعی برای بستن مرز به خاطر ویروس (کرونا) انجام داده‌اند اما تلاش‌ها برای عبور غیرقانونی از مرز ادامه دارد. نصب سیم های خاردار جدید برای مقابله با این رفتارها بوده و از ابتدای ماه جولای تاکنون ادامه دارد».

طبق گزارش‌ها، کره شمالی در ماه ژانویه ۲۰۲۰ به منظور مقابله با ورود ویروس کرونا مرز خود با چین را بسته بود.

دیلی ان کی گزارش داد، کره شمالی شروع به نصب کردن حصارها و فنسهای فلزی در گذرگاه‌های رودخانه و مناطقی که اغلب عبور و مرور غیرقانونی و قاچاقی انجام می‌شود، کرده است.

به گفته یک منبع مطلع، برخی ساکنان منطقه مرزی کره شمالی با چین برای تامین مایحتاج زندگی خودشان به صورت قاچاقی از مرز عبور کرده و خودشان را به چین می‌رسانند و این موضوع نگرانی مقام‌های این کشور درباره مبارزه با کرونا را تشدید کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    6 7
    چند ماه سعی کردن کرونا رو انکار کنن هر کی کرونا میگرفت رو با شلیک مستقیم ضد هوایی درمان میکردن الان که دیدن جمعیت کره کمونیستی کاهش چشمگیری پیدا کرده رو اوردن به تبتدایی ترین و خنده دارترین کارها. سیم خاردار نصب کردن خخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس