معمای پیچیده تمدید قرارداد بشار رسن با فشار فضای مجازی

باشگاه پرسپولیس در حالی که در تامین منابع مالی و درآمدی خود مشکلاتی دارد حالا با فشار هواداران در صفحات مجازی برای تمدید قرارداد بشار رسن هافبک عراقی خود مواجه شده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به قهرمانی در رقابت های فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران رسید که بیشتر بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کرده بود.

موضوعی که به گفته کارشناسان فوتبال تاثیر زیادی در پوکر قهرمانی سرخپوشان پایتخت داشته است. با این حال مشکلات مالی فراوان باشگاه در قبال بدهی های خود به مربیان و بازیکنان خارجی پیشین که حکم اولیه فیفا را مبنی بر محکومیت پرسپولیس دریافت کرده اند باعث شده تا تمدید قرارداد با برخی بازیکنان این تیم نظیر بشار رسن دچار تغییراتی شود.

بیشتر بخوانید:

بشار راه بیفتد، تیم یحیی هم راه می افتد

هافبک تیم ملی عراق که هنوز نزدیک به ۲۵۰ هزار دلار از قرارداد ۴۲۰ هزار دلاری سال جاری خود را دریافت نکرده است خواهان تسویه با باشگاه و افزایش حداقل ۲۰ درصدی قرارداد خود شده است.

مبلغی که نه تنها از عهده باشگاه پرسپولیس خارج است بلکه می تواند رختکن این تیم را نیز دچار مشکل کند. در صورتی که بشار با مبلغی نزدیک به ۴۵۰ هزار دلار در پرسپولیس بماند سرخپوشان را موظف به پرداخت ۱۰ میلیارد تومان (با توجه به نرخ امروز ارز در بازار) خواهد کرد؛ پولی که اندازه قرارداد ۳ بازیکن ملی پوش این تیم در همین فصل بوده است.

از این رو تمدید قراداد رسن که عملکرد بسیار خوبی در طول مدت حضورش با پیراهن پرسپولیس داشته، تبدیل به یکی از دغدغه های مهدی رسول پناه شده است.

فشار عجیب برخی صفحات مجازی در قبال این بازیکن هم به قدری بالا گرفته که تمدید قرارداد با بشار را مهم تر از پرداخت مطالبات خارجی ها دانسته و باشگاه را ملزم به تمدید با او می دانند.

باید دید باشگاه پرسپولیس در روزهای سخت پیش روی خود با توجه به مشکلات مالی چه تصمیمی در قبال تمدید قرارداد هافبک ملی پوش عراقی خود خواهد گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس