کد خبر 1102259
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
بدهی به برانکو و کالدرون مانع پرداخت قرارداد بازیکنان واترپلو!

تیم واترپلوی پرسپولیس با وجود قهرمانی در لیگ، هیچ پرداختی به بازیکنان خود نداشته و علت این موضوع را بدهی این تیم به مربیان فوتبال اعلام می‌کنند.

به گزارش مشرق، مهدی یزدانخواه ملی پوش واترپلو در خصوص تعطیلی تمرینات تیم ملی واترپلو اظهار کرد: از اسفند ماه با شیوع کرونا تمرینات تیم ملی واترپلو تعطیل شد و قرار بود برای ادامه تمرینات به ما خبر دهند. بعد از آن مسابقات المپیک و انتخابی المپیک به تعویق افتاد و استخرها هم تعطیل شد. در حال حاضر نیز هنوز استخرهای سرپوشیده تعطیل هستند. دو استخر روباز امجدیه و منظریه هست که می توانیم در آن تمرین کنیم. برخی از ملی پوشان نیز برای خود مربی خصوصی برای بدنسازی گرفتند و تمرینات خود را انجام می دهند تا بدنشان افت نکند.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت نیز اعلام کرده که استخرهای روبسته آخرین فضاهایی خواهند بود که در شرایط مناسب بازگشایی می شوند. تازه آن موقع نیز تمرینات تیم ملی واترپلو نمی تواند شروع شود و تنها آغاز تمرینات ملی پوشان شنا که انفرادی است مجوز خواهد گرفت. در حال حاضر ۵۰ یا ۶۰ درصد تیم ملی واترپلو انفرادی تمرین می کنند. ۷ تا ۸ نفری از اعضای تیم ملی انفرادی شنا می کنند و از ساعت ۹ تا ۱۳ از استخر روباز می توانند رایگان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

برانکو: پنجره پرسپولیس را مدیرانش می‌بندند، نه من

ملی پوش واترپلو در ادامه گفت: گفته می شود مسابقات قهرمانی آسیا در آذرماه انجام می شود اما باید تمامی تیم های آسیایی آمادگی خود را اعلام کنند. دقیق نمی دانم اما  فکر می کنم چین که تمریناتش را آغاز  کرده است. اگر مسابقات آذرماه برگزار شود باید نهایتا تمرینات ما هم آخر شهریور آغاز شود. می توان از شهریور در استخر روباز تمرینات را با حفظ پروتکل های بهداشتی آغاز کرد و هر هفته بازیکنان تست بدهند تا عقب نمانیم.

یزدان خواه گفت: فعلا که هیچ خبری از آغاز اردو و بازگشت چیریچ سرمربی تیم ملی نیست. پایان لیگ را هم که اعلام کردند اما باشگاه هیچ پولی به بازیکنان پرداخت نکرده است. همه چیز فعلا بهم ریخته است و باید ببینیم چه می شود. همچنین خیلی از بازیکنان می خواهند لژیونر شوند اما بسیاری از تیم های خارجی به خاطر کرونا ریسک نمی کنند و لژیونر نمی گیرند. ۳ تا ۴ نفر شانس لژیونر شدن را داشتیم اما به خاطر کرونا نمی شود، چون خیلی از باشگاه های خارجی می ترسند تیم شان به مشکل بخورد.

عضو تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس در کل فصل تنها هزینه یک تی شرت، یک شلوارک و شاید هم ۱۰ وعده نهار بعد از مسابقه به بازیکنان داده باشد. تیم پرسپولیس با داشتن بهترین ملی پوشان و چند بازیکن جوان قهرمان شد اما خبری از پرداخت قراردادها نیست. همه اعضای تیم برای قهرمانی زحمت کشیدند. ما با قول گرفتن پول به این تیم آمدیم اما خبری نیست.

وی گفت: سقف قرارداد تیم ۶۰ میلیون تومان بود، پرسپولیس تیم کوچکی نیست. می گویند به خاطر بدهی های فوتبال پول ما را نمی دهند، اما فوتبالیست ها ۷۰ درصد قرارداد خود را گرفته اند. انگار دو مربی تیم فوتبال که اسمشان را نمی دانم (کالدرون و برانکو) رفته اند و باید پولشان را بدهند. نباید پرسپولیس به خاطر ۵۰۰ یا ۶۰۰ میلیون بدهی به  بازیکنان واترپلو خود را زیر سوال ببرد و یا به دردسر بیندازد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس