کد خبر 1101921
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
محمدی: استقلال جنگ نایب قهرمانی را برد / الان وقت حمایت از مجیدی است

پیشکسوت تیم استقلال تهران پس از مخالفت با شایعات بازگشت آندره آ استراماچونی امیدوار است از فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی آبی پوشان حمایت شود.

به گزارش مشرق، محمد محمدی درخصوص برتری تیم استقلال تهران مقابل سپاهان اصفهان گفت: استقلال جنگ نایب قهرمانی را برد و در بازی که یک بازیکن کمتر در اختیار داشت توانست با دو گل تیم خوب سپاهان را از پیش رو بردارد. استقلال به این سه امتیاز نیاز ویژه‌ای داشت و امیدوارم که در بازی هفته بعد هم موفق باشند.

محمدی درباره انتقادات از فرهاد مجیدی گفت: به اعتقاد من تا پایان لیگ باید از او حمایت شود تا با شرایط بهتری بتواند استقلال را هدایت کند. الان وقت حمایت از مجیدی است و من از او حمایت می‌کنم و به نظرم هر تصمیمی گرفته می شود، باید در پایان فصل باشد.

بیشتر بخوانید:

نقش اول پیروزی استقلال مقابل سپاهان

پیشکسوت استقلال درباره شایعات بازگشت آندره آ استراماچونی گفت: به اعتقاد من بازگشت استراماچونی برای استقلال خوب نیست و واقعا بی معنی است که مدیران باشگاه به دنبال حضور مجدد او در این تیم باشند. در حال حاضر استقلال سرمربی دارد و نباید تمرکز او را بهم بزنند.

محمدی در پاسخ به این سوال که استقلال می‌تواند به سهمیه لیگ قهرمانان  آسیا دست پیدا کند یا خیر، گفت: به هر حال این به کسب نتایج در ادامه مسابقات بستگی دارد. قهرمانی که به پرسپولیس رسید پس قطعا انتظار طرفداران از استقلال این است که به همراه مجیدی حداقل به سهمیه آسیایی برسد. استقلال جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را هم پیش رو دارد که نتیجه گیری در این دو مسابقه هم می‌تواند تاثیر زیادی روی روحیه هواداران داشته باشد. امیدوارم استقلال با مجیدی به موفقیت برسد.

دروازه بان سابق استقلال همچنین درباره برنامه‌های باشگاه برای نقل و انتقالات تابستانی گفت: به نظرم یک تیمی موفق می‌شود که نه از حالا که از گذشته برای فصل بعدی هم برنامه ریزی منظم و دقیق داشته باشد. شما ببینید که پرسپولیس در چند سال اخیر همیشه ثبات داشته و یکی از علل قهرمان شدن آنها طی این چند سال همین مساله بوده است. به نظرم استقلال در حال حاضر هم باید بازیکنانی که زیر نظر دارد برای مذاکره فرابخواند و آنهایی هم که بازیکنان کلیدی هستند بتوانند فضا را مناسب ببینند و برای تمدید قرارداد پیش قدم شوند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    0 0
    با پنالتی مشکوک. دوشنبه داریم براتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس