عملیات ارتش و الحشد الشعبی برای پاکسازی استان الانبار از بقایای داعش

نیروهای ارتش و الحشد الشعبی عراق امروز (جمعه) به منظور تعقیب بقایای گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف استان الانبار عملیات امنیتی به اجرا در آوردند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه عراقی سومریه نیوز، نیروهای ارتش و الحشد الشعبی عراق به منظور تعقیب عناصر باقی مانده گروه تروریستی داعش در چند منطقه از استان الانبار عملیات امنیتی به اجرا در آوردند.

در همین ارتباط بخش اطلاع رسانی الحشد الشعبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: گروهان اول و دوم نیروهای الفرات در الحشد الشعبی با مشارکت نیروهای ارتش، عملیات جستجو و تعقیب عناصر باقی مانده داعش در مناطق مختلف الانبار را به اجرا در آوردند.

بیشتر بخوانید

بازداشت سرکرده بارز داعش در غرب عراق

این عملیات در مناطق غابه مناخ، سد مدیسیس، وادی حلکوم، الهدرة، الکعرة، منطقة العودان، پایگاه سعد بنیان سحالی و ضایع انجام شد.

بر اساس بیانیه مزبور در این عملیات، مناطق مزبور به شکل کامل مورد بازرسی قرار گرفت و مشخصات افراد موجود در این مناطق به دقت بررسی شد.

همچنین در بیانیه الحشد الشعبی آمده است: عملیات  الانبار در چارچوب تاکید الحشد الشعبی بر تامین امنیت در مناطق مختلف این شهر و حفظ جان اهالی آن در برابر نفوذ عناصر داعش و جلوگیری از تهدید علیه مردم جا دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس