کد خبر 1101076
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
آتش سوزی خرم آباد گاچال

مدیرکل مدیریت بحران لرستان جزئیات جدید از آتش‌سوزی مراتع شهرستان کوهدشت را اعلام کرد و گفت: وسعت این حریق ۱۰ هکتار است.

به گزارش مشرق، مهدی پازوکی،  مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به آخرین وضعیت آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع کوهدشت و منطقه «گاچال» اظهار داشت: در حال حاضر مسئولان منابع طبیعی، فرمانداری و… در منطقه هستند و مراحل نهایی اطفای حریق در حال انجام است.

بیشتر بخوانید:

آتش‌سوزی در منطقه حفاظت شده «سفید کوه»

وی با با بیان اینکه بر اساس اعلام منابع طبیعی برآورد اولیه سطح آتش سوزی در این منطقه تقریباً ۱۰ هکتار است گفت: عمده این آتش سوزی در سطح مراتع و پوشش گیاهی منطقه بوده و خیلی درخت‌های جنگلی در این آتش سوزی از بین نرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان تاکید کرد: احتمالاً این آتش سوزی تا ۱.۵ ساعت دیگر مهار می‌شود اما ما اعلام کرده‌ایم که نیروها امشب نیز در منطقه مستقر بمانند چرا که در منطقه شاهد وزش باد هستیم و ممکن است دوباره آتش شعله ور شود.

پازوکی تاکید کرد: یک فروند بالگرد از مرکز استان به منطقه اعزام کرده‌ایم.

بنابر این گزارش، آتش سوزی منطقه «گاچال» شهرستان کوهدشت عصر روز گذشته (چهارشنبه) صورت گرفت که با تلاش نیروهای امدادی ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز اطفا شد، اما دوباره صبح امروز با وزش باد، آتش در این منطقه شعله ور شد و تا کنون نیز ادامه داشته است، بر اساس اعلام مسئولان این آتش سوزی تا ۱.۵ ساعت دیگر مهار خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کوروش IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    6 3
    اینها آدم نمیشن! ناو بعدی کدوم یکیه؟!
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
    0 0
    تو رو‌ خدا به طبیعت آسیب نزنید، نیروهای خدوم و فداکار اطفا حریق لطفا تمامی تلاش را جهت اطفا به کار ببندید. چون یک ویدئو از صجه های حیوانات در آن منطقه قلب هر انسانی را به درد می آورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس