حقیقی می‌تواند در باشگاه‌های بزرگ خارجی بازی کند/ امسال بهترین زمان برای بازگشت علیرضا به تیم ملی است

مربی ارمنستانی دروازه بانان تیم فوتبال نساجی درباره وضعیت آمادگی علیرضا حقیقی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، هاروت آبراهامیان مربی ارمنستانی دروازه بانان تیم فوتبال نساجی مازندران درباره وضعیت علیرضا حقیقی اظهار کرد: حقیقی در فصل زمستان به تیم نساجی پیوست به همین علت ما مجبور بودیم در چمن مصنوعی تمرین کنیم و  او در اولین تمرین  دچار مصدومیت شدید شد. اگر حقیقی مصدوم نمی‌شد در نهایت می‌توانست با حداکثر توان خود در درون دروازه  نساجی قرار بگیرد، اما متاسفانه این مصدومیت باعث شد که او نتواند درست و حسابی تمرین کند.  

مربی دروازه بانان نساجی مازندران بیان کرد: به هر حال شیوع ویروس کرونا به ما کمک کرد و در تعطیلات لیگ برتر توانستیم تمرینات بدنسازی و تاکتیکی را با حقیقی  بیشتر کار کنیم. همچنین در حالی که همه باشگاه‌های ورزشی  تعطیل بودند، اما من  به همراه  این دروازه بان در طول ۴۵ روز تمرین کردیم. در حال حاضر حقیقی به خوبی در درون دروازه  به تیم خود کمک می‌کند. کیفیت دروازه بانی حقیقی تعجب برانگیز نیست  و او می‌تواند در باشگاه‌های بزرگ خارجی بازی کند.

او در پایان گفت: امیدوارم سرمربی تیم ملی فوتبال هم نگاه ویژه‌ای به حقیقی داشته باشد، چون این دروازه بان سن زیادی ندارد و بهترین زمان است که او به تیم ملی برگردد و درون دروازه قرار بگیرد. انشاالله این دروازه بان به باشگاه‌های بزرگ برود، چون حقش است.  

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس