کد خبر 1100944
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
ششمین مرحله از تست کرونای ذوب‌آهن منفی اعلام شد

با وجود گذشت یک سال از تغییرات در باشگاه ذوب‌آهن مشکلی مدیریتی این تیم را تهدید می‌کند که ممکن است در آینده نزدیک برای سبزپوشان اصفهان دردسرساز شود.

به گزارش مشرق، حدوداً یک سال از تغییر و تحولات عظیم در بخش مدیریتی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان و خصوصاً عوض شدن مدیرعامل این باشگاه می‌گذرد، اما با این حال، هنوز اداره ثبت شرکت‌های استان اصفهان، اسامی جواد محمدی (مدیرعامل)، جمشیدی، کاظمی و عباسی (اعضای هیئت مدیره باشگاه) را ثبت نکرده است.

با این شرایط، مدیریت باشگاه ذوب‌آهن امروز در حالی با اعضای فعلی و امضای آنها پای اسناد و قراردادها اداره می‌شود که شنیده می‌شود نامی از آنها در مراجع رسمی به عنوان مدیران باشگاه ذوب‌آهن به ثبت نرسیده است.

علاوه بر این، باشگاه ذوب‌آهن اگر بخواهد با همین منوال کار خود را پیش ببرد در بحث صدور مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) هم به مشکل می‌خورد چراکه یکی از لازمه‌های صدور مجوز حرفه‌ای، ثبت اسامی مدیران باشگاه است و این می‌تواند برای ذوبی‌ها مشکل‌ساز باشد و حتی ممکن است حساب باشگاه هم بسته شود. از طرفی، این سوال به وجود می‌آید که در حال حاضر پرداختی‌ها از کدام حساب انجام می‌شود؟

به نظر می‌رسد باشگاه ذوب‌آهن علاوه بر چالش‌های فنی که این روزها در آن گیر کرده، با یک چالش مدیریتی جدی هم روبرو است. این ماجرا وقتی حادتر می‌شود که مدیران سابق باشگاه ذوب‌آهن بخواهند بابت گرفتن حق خود از باشگاه شکایت کنند و آن وقت است که مشکلات فعلی دوچندان می‌شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس