لاری

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی دو هزار و ۶۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور خبر داد و گفت: 26 استان در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارند.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۸ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۶۰۴ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۹۸ هزار و ۹۰۹ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

کرونا در «کودکان» چه علائمی دارد؟

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۶ هزار و ۳۴۳ نفر رسید.

لاری اضافه کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۵۹ هزار و ۱۱۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند؛ضمن اینکه ۴۰۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی متذکر شد: تا کنون دو میلیون و ۴۰۵ هزار و ۸۶۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: استان‌های تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری بیان داشت: همچنین استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    3 0
    همیشه به فاصله تعداد بهبود یافتگان و بیماران بستری دقت کنین :))) در بدترین شرایط هیچ وقت از ۴۰ هزار نفر فاصله این اعداد بیشتر نمیشه . اینجوری یعنی همه چی تحت کنترله
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    3 2
    همیشه به فاصله تعداد بهبود یافتگان و بیماران بستری دقت کنین :))) در بدترین شرایط هیچ وقت از ۴۰ هزار نفر فاصله این اعداد بیشتر نمیشه . اینجوری یعنی همه چی تحت کنترله
  • محمد IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    11 3
    الحمدالله امروز کمتر شده.
  • ناشناس IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    1 11
    چرا وزارت بهداشت نمیذاره طب اسلامی بیماران کرونایی رو درمان کنه خودتون میگید داروهای شیمیایی آمریکاییتون تاثیری نداره
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    2 5
    داروهای آمریکایی فقط بصیرت شیعه را از کار می‌اندازند. شما برنامه های کارشناسی شبکۀ افق را نگاه کنید تا متوجه نقشه‌های شوم آمریکا برای بلند نشدن ... شیعیان بشوید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس