کد خبر 1100642
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
ورمزیار: استقلال مشکل دفاع دارد ولی روز به روز بهتر می‌شود/ باید تا آخر فصل از مجیدی حمایت شود

پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: استقلال روز به روز بهتر بازی می‌کند و بازی با پارس هم یکی از بهترین بازی‌هایی بود که در این چند وقت انجام داده است.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: استقلال چند هفته است که تقریباً بهتر از قبل بازی می‌کند. دلیل این اتفاق می‌تواند برای این باشد که بازیکنان خط جلو با حضور مهدی قائدی، دیاباته، ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی کامل شده است. از خط هافبک هم نمی‌توان ایراد گرفت، ولی بحث استقلال خط دفاعی‌اش است که در بحث خطی و فردی ایراد دارد. در مجموع استقلال روز به روز بهتر بازی می‌کند و بازی با پارس هم یکی از بهترین بازی‌هایی بود که در این چند وقت انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

حضور قلعه نویی در بازی استقلال مشخص نیست

وی راجع به اینکه برخی از هواداران استقلال خواهان بازگشت آندره‌آ استراماچونی شده‌اند، عنوان کرد: قبلاً هم گفتم که باید از فرهاد (مجیدی) حمایت کنیم تا تیم به نتیجه برسد، الان هم نمی‌توان تصمیمی گرفت و باید اجازه بدهیم بازی‌ها تمام شود و آن موقع عملکرد تیم را ارزیابی کنیم، ولی تا آن زمان همه فقط باید حمایت کنند. 

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره حواشی که بعد قهرمانی پرسپولیس به وجود آمده است و برخی‌ها اعتقاد دارند که این تیم از حمایت‌های ویژه‌ای برخوردار بوده است، یادآور شد: بحث اینکه وزیر استقلالی است یا پرسپولیسی نیست، بحث این است که در انتخاب‌ها می‌شد بهتر کار شود و شرایط برای دو تیم برابر باشد تا استقلال هم بهتر نتیجه بگیرد. الان فضا برای دو تیم تقریباً برابر نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس