کد خبر 1100483
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
امامی: دیگر در وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی نمی گیرم/ با حسین خانی خارج از میدان مسابقه رفیق هستیم

دارنده مدال برنز جهان گفت: با توجه به شرایط وزنی که دارم دیگر نمی توانم در وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی بگیرم.

به گزارش مشرق، یونس امامی درباره شرایط تمرینی اش در شرایط شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: من این روزها در باشگاه انقلاب شهریار تمرین می کنم. رئیس تربیت بدنی کلید را دست ما داده و روزی یک جلسه تمرین می کنم. به هرحال باید از نظر روحی برای مسابقه آماده باشیم.

بیشتر بخوانید:

رفتار عجیب مسوولان شهریار با ملی‌پوش کشتی

وی در پاسخ به این سوال که در صورت برگزاری مسابقات جهانی ۲۰۲۱ این احتمال وجود دارد که به وزن ۷۰ کیلوگرم برگردد؟ گفت: اگر خواستم وزنم را تغییر دهم برای این بود که وزنم بالا رفته است. اکنون ۷۶ کیلو هستم و دیگر نمی توانستم با کاهش وزنِ زیاد در ۷۰ کیلوگرم کشتی بگیرم. در وزن جدید به مسابقات ایتالیا رفتم و آنجا کشتی گیر آمریکایی را شکست دادم ولی بعد به ترکیه باختم.

این مدعی وزن ۷۴ کیلوگرم که با تیم دریاچه ارومیه برای شرکت در لیگ برتر قرارداد بسته، با تاکید بر اینکه تیم فصل گذشته اش با آنها تسویه حساب انجام داده و قراردادهای امسال نیز نسبت به فصل قبل افزایش داشته، تاکید کرد: درحال حاضر تنها راه درآمدمان از لیگ است. اگر لیگ تعطیل شود ما که تمام وقت در اردو هستیم و نه شغلی داریم و نه جایی استخدام هستیم، منبع درآمدی نخواهیم داشت. ما اوضاع مالی خوبی نداریم و اگر با رعایت موارد بهداشتی لیگ برگزار شود، به نفع کشتی است.

امامی در مورد رقابت در بین مدعیان ۷۴ کیلوگرم گفت: جدا از اینکه با مصطفی حسین خانی حریف باشیم رفاقت بین ما وجود دارد و بعد از کشتی گرفتن، این رفاقت ها می ماند. خب من جوانتر هستم و تازه از ۷۰ به ۷۴ کیلوگرم آمده ام. خیلی تلاش می کنم و دوست دارم با بزرگانی چون حسین خانی بتوانم کشتی بگیرم. امیدوارم هر کسی بیشتر زحمت کشیده نتیجه بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس