کد خبر 1100429
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۵
خبر ویژه

یک فعال اصلاح‌طلب می‌گوید: مسعود پزشکیان هم مانند مصطفی معین فاقد کاریزما و امکان رای‌آوری است. مصطفی معین در سال ۸۴ نامزد حزب منحله مشارکت بود که در میان ۸ نامزد پنجم شد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

جلال جلالی‌زاده عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم درباره احتمال نامزدی پزشکیان به نامه‌نیوز گفت: «به نظر من کاندیدا شدن یک طرف قضیه است و طرف دیگر اینکه شخص چقدر از پرستیژ، کاریزما بودن و مقبولیت مردمی برخوردار است. مثلا قبلا شاهد بودیم که دکتر معین کاندیدا شد، اما چون چهره کاریزماتیک را نداشت، با وجود اینکه آن زمان مورد حمایت حزب مشارکت و سازمان مجاهدین هم قرار گرفت رای نیاورد و حتی در شهر خودش هم به  او رای ندادند.»

وی تاکید کرد: «به نظر من کاندیدا باید از چند ویژگی برخوردار باشد. مورد قبول اصلاح‌طلبان قرار بگیرد، جایگاه مردمی داشته باشد، شجاعت، درایت، توانمندی و ایده و برنامه خوبی برای مدیریت کشور داشته باشد و بتواند با این مجلس فعلی مدارا و همکاری کند. اینها مسائلی است که باید مورد نظر قرار بگیرد. محض کاندیدا کردن یک نفر کافی نیست و به خودی خود مورد توجه قرار نمی‌گیرد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله مومن IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    1 2
    همه این جماعت در جهنم که ماوای همیشگی شان است با رای خوبی تا حد دویست درصد ، روبرو شده اند. فقط کمی صبر لازم است !!!
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
      2 0
      دکتر معین تقریبا ۵میلیون رای داشت ، گروهی این میزان رای را رای خالص اصلاح طلبان تفسیر کردند ، گروهی هم به ریش آنان خندیدند اما نادیده گرفتن این عده فاجعه سال ۸۸ را پیش آورد با هر تعبیری که دوست دارید از آن یاد کنید
    • امین US ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
      1 1
      خطاب به 9:24، فاجعه سال 88 به خاطر عدم تمکین به رای مردم و لجاجت نامزد شکست خورده انتخابات بود که حاضر نشد اعتراضش را از طریق قانونی دنبال کند.نقش سرویسهای امنیتی خارجی را نباید نادیده گرفت، در سال 88 ، منافقین و سلطنت طلبها و رژیم صهیونیستی و امریکا و اروپا و گروهک جند الشیطان( عبدالمالک ریگی) و بهایی ها ، همگی کاملاً پشت سر فتنه گران سبز ایستادند، بهتره تاریخ را تحریف نکنیم و از اشتباهات درس بگیریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس