کد خبر 1100338
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
پرسپولیس نمایه

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از طرح شکایت در مراجع رسمی علیه دو مجری تلویزیون پرداخت.

به گزارش مشرق، مهدی خواجوند، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه اظهار داشت: باشگاه اقدام‌های حقوقی در ارتباط با دو تن از مجریان تلویزیون را انجام داده و البته انتظار این بود و هست که مسوولین صدا و سیما با چنین مواردی به شکل مناسب برخورد کنند.

بیشتر بخوانید:

سیدجلال: هدفمند برای پرسپولیس حاشیه می‌سازند

سیدجلال خواستار عذرخواهی مجری تلویزیون شد +فیلم

سیدجلال دعوت برنامه فوتبال برتر را رد کرد

وی در ارتباط با حاشیه‌های پیش آمده در روزهای اخیر از ناحیه دو مجری تلویزیون در شبکه‌های اجتماعی و روی آنتن زنده تلویزیون و اقدام‌های باشگاه اظهار داشت: انتظار این است که به احترام مردم، به باشگاه پرسپولیس، به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا، محبوب‌ترین و البته پرافتخارترین باشگاه ایران، احترامی در خور شان آن گذاشته شود. فارغ از این مساله توقع نمی‌رود که برنامه‌سازان در تلویزیون، با نشر مطالب کذب و نادرست، سلامت روانی و امنیت جامعه را با مخاطره روبرو کنند. 

بیشتر بخوانید:

عذرخواهی شبکه یک از طرفداران پرسپولیس

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس افزود: شوخی‌های سخیف و مطالبی که سهوی یا به عمد مطرح می‌شود و مصداق توهین، افترا و نشر اکاذیب است نه در شان پرسپولیس و جامعه ورزش است و نه از برنامه‎های صدا وسیما چنین انتظاری می‌رود. وقتی چنین مسائلی روی می‌دهد مردم می‌خواهند ببینند که با این مساله برخورد می‌شود. اگر این برخورد متناسب باشد می‌تواند جلوی تکرار این موضوع را بگیرد. در روزهای اخیر، اگر نهادهای ذیربط در سازمان صدا و سیما با مورد اول برخورد لازم را انجام می‌دادند کار به مورد دوم و نشر کذب روی آنتن نمی‌کشید.

بیشتر بخوانید:

باشگاه پرسپولیس تلویزیون را تحریم کرد

مهدی خواجوند خاطر نشان کرد: مواردی که این روزها با همین مضامین از سوی بعضی در فضاهای مختلف مطرح می‌شود، دارای وصف مجرمانه است. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس بر اساس تکالیف خود نسبت به هواداران، اقدام به طرح شکایت در مراجع رسمی کرده است و این پیگیری قضایی حق و وظیفه باشگاه است و این جدای از مسوولیت‌هایی است که بر عهده نهادهای ذیربط در صدا و سیما و در دیگر عرصه‌ها وجود دارد. مساله این است که بعضی مواردی که طرح می‌شود می‌تواند تبعات بسیار سنگینی را برای کشور، جامعه و فوتبال به بار بیاورد و متاسفانه مسببین به این مساله توجه ندارند. باشگاه پرسپولیس بر اساس مسوولیت‌های اجتماعی خود نیز مکلف به حساسیت روی این موارد است. طرح بعضی مسائل با ایجاد باورهای نادرست باعث کینه در میان جامعه فوتبال می‌شود و این با گذر زمان تبعات اجتماعی و امنیتی خواهد داشت. از جمله این‌که باعث تشدید تنش‌ها در ورزشگاه‌ها و حتی به خطر افتادن جان مردم در پی درگیری‌ها و منازعات شود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با دیگر پرونده‌هایی که در همین زمینه مطرح بود از جمله در ارتباط با امیرقلعه‌نویی و فرزند وی، تصریح کرد: از طرف باشگاه شکایاتی در ارتباط با توهین، افترا و نشر اکاذیب علیه باشگاه پرسپولیس در مراجع قضایی دنبال می‌شود که دو مورد مذکور هم جزو آن‌ها است. با پیگیری انجام شده و صدور کیفرخواست، وقت جلسه رسیدگی به شکایت مطروحه علیه آقای امیر قلعه‌نویی هم از سوی مرجع قضایی تعیین شده است و در حال پیگری دیگر موارد در جهت صیانت از حقوق باشگاه و هواداران هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • جوجه تیغی بدنساز DE ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    15 6
    بابامسعود واستون کادو گرفته خخخ. خوب زد وسط هدف. حقیقت ترشه هان؟
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
      4 8
      بابا مسعود براتون پماد سوختگی خریده دردتون کم شده زبون تون باز شده!؟
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    8 2
    مردم از فوتبال دل خوشی ندارند اگر رفراندومی در این زمینه که آیا راضی هستند پول مالیات و بیت المال در فوتبال هزینه شود ؟آنوقت این قدر ادعای مردمی بودن نمی کردید ،در این وضعیت اقتصادی مثل زالو به حیف و میل پول مالیات پرداخته اند و هر روز طلبکارند. انهم مالیاتی که از تولید وکارگر وکارمند جماعت می گیرند . سرمایه داران و بازیگران و بازیکنان وپزشکان هم ژن خوب دارند واز مالیات معاف واز رانت و. .. برخوردار
  • DE ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    5 14
    بنظرم به وزیر ورزش توهین فوق العاده بدی بود.نمیدونم چرا بهشون بر نخورد.صدا سیما باید افسار بعضی از مجریاشو بکشه.
    • تهرانی IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
      3 5
      پوکر قهرمانی تیم بزرگ "پرس‌پلیس" با نام جدید"پرس‌وزیر" را به تمامی طرفدارانش و بخصوص آقای سلطانی‌فر تبریک می گوئیم!؟!؟!؟
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    6 17
    بایداین دومجری فاسدبجرم بهتان زدن اوتهامات کذب دردادگاه صالحه محاکمه وبه جرم بی حرمتی به تیم محبوب وبزرگ پرسپولیس و70میلیون طرفدارش به اشد مجازات برسند وجود چنین عناصر شیادی باعث گردیده تا اکثریت ملت به رسانه های خارجی روی بیاورند وصدا وسیما راتحریم نمایند
    • جواد IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
      2 3
      توهم خوبی داری
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
      4 4
      داداش یهو بگو سرشونو قطع کند.حقیقت را قبول کنید
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    11 4
    پرافتخارترین تیم ایران فکر کنم استقلال و پاس باشه.خدا رحمت کند گالیله را
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    11 6
    موسس لنگ حقیر، موسس کاباره عبده
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
      5 3
      حقیر تویی و تیمت که چندساله اون زیر جدول به سرورتون نگاه میکنید یونگفو بیخاصیت
    • IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
      4 3
      یه موی گندیده اون عبده شرف داشت به موسس تاج (اس. تق. لال.) برید یکم حیا کنید. البته مشخص که احتیاج به آتش نشانی دارید. چون جیگرتون آتش گرفته. با این جور حرفها هم خوب نمیشید. حالا عین دونه های بلال منفجر بشید
  • پوکر فساد IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    3 4
    مطمئن باشید پس از اتمام وزارت سلطانی فر،ایشون توسط آقای رئیسی محاکمه و زندانی خواهد شد،آخه کم به ورزش و فوتبال این مملکت ظلم نکرده
  • علیرضا هاشمی IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    4 1
    یک عده بی شعور مثل کیسه کشای احمق بخاطر تسلی دلشان از این اراجیف دل خوش هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس