تکرار اتفاقی عجیب برای ستاره سابق پرسپولیس و دروازه‌بان استقلال

نوری بعد از ۹ سال دوباره در برابر استقلال یک پنالتی از دست داد و حسینی بازهم در جم از روی نقطه پنالتی گل نخورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در یکی از ۲ بازی عقب افتاده هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران شب گذشته(دوشنبه) در ورزشگاه تختی جم با ۲ گل از سد میزبان خود پارس جنوبی جم گذشت و با ۴۵ امتیاز به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

یکی از اتفاقات مهم این دیدار در دقیقه ۸۱ رقم خورد. جایی که پارس روی اشتباه سیدحسین حسینی به پنالتی رسید اما محمد نوری که به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود پشت توپ ایستاد ولی ضربه‌اش سر از آسمان درآورد و بازی با همان نتیجه به اتمام رسید تا پارس فرصت بازگشت به بازی را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید:

خاطره جالب اولیایی از قهرمانی استقلال در آسیا

جالب است که این اتفاق حدود ۹ سال پیش در شهرآورد تهران برای محمد نوری رخ داده بود. این بازیکن در شهریور ماه سا ۱۳۹۰ و در حالی که استقلال با یک گل پیش بود این فرصت را داشت تا نتیجه را به تساوی بکشاند اما ضربه‌اش را بازهم به بیرون زد و جالب اینکه رحمتی نیز در آن مسابقه مثل حسینی در این دیدار جهت توپ را تشخیص داده بود و نکته عجیب‌تر اینکه در آن دیدار نیز فرهاد مجیدی حضور داشت ولی به عنوان بازیکن. آن دیدار مانند بازی اخیر با نتیجه ۲ بر صفر به اتمام رسید. محمد نوری به جز این ۲ پنالتی هیچوقت پنالتی‌هایش راهی اوت نشد.

دیگر اتفاق تکراری به سید حسین حسینی مربوط می‌شود. گلر ۲۷ ساله استقلال در بازی لیگ هفدهم این ۲ تیم در جم نیز گلر استقلال بود و درخشش قابل توجهی نیز داشت.

در آن دیدار نیز پارس جم در دقایق پایانی به پنالتی رسید اما حسینی موفق شد آن را مهار کند. البته در برگشت توپ به گل رسید اما حسینی از روی نقطه پنالتی گل نخورد. این اتفاق بازهم در جم برای حسینی تکرار شد و او از روی نقطه پنالتی گل نخورد تا مشخص شود از این جهت بر خلاف دفعه قبلی که در برگشت توپ گل شد خوش شانس هم بوده است.

نوری می‌توانست خودش را ۹ گله کند اما با هدر دادن این فرصت عالی حسینی را به هفتمین کلین‌شیت فصل رساند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس