کد خبر 1100009
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
مجید نامجومطلق

مربی استقلال می‌گوید تیمش فوتبال خوب و مدرنی ارائه می‌دهد.

به گزارش مشرق، مجید نامجومطلق مربی استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی جم در بازی معوقه هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر گفت: بازی خوبی را به خصوص از طرف تیم استقلال شاهد بودیم. ما در بحث مالکیت و خلق موقعیت توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و موفق شدیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم و به رده دوم صعود کنیم.

بیشتر بخوانید:

کارشناسی داوری دیدار پارس جنوبی- استقلال

او ادامه داد: ما در بازی قبلی با نساجی یک ۴۵ دقیقه خیلی خوب داشتیم اما آن نتیجه به تیم فشار آورد و این فشار هم از طرف خودی‌هاست و از بیرون به تیم این فشار وارد می‌شود. آقای مجیدی با قدرت دارد کار خودش را انجام می‌دهد و این کارها تمرکز تیم ما را به هم می‌زند. سید حسین حسینی دروازه‌بان خوبی است و قایدی هم بازیکن با کیفیتی است اما فشار های موجود باعث می‌شود کیفیت کار کاهش پیدا کند. من از پیشکسوتان می‌خواهم از تیم حمایت کنند.

نامجومطلق افزود: ما در بحث مالکیت توپ و خلق موقعیت روی دروازه عملکرد خوبی داشتیم. انتظار از خودی‌ها به صورتی است که حمایت بیشتری انجام شود. الان یک امتیاز می‌تواند شرایط تیم را بهم بریزد. امیدوارم این برد همه ذهنیت ها را پاک کند چون ما فوتبال خوب و مدرنی را به نمایش می‌گذاریم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    2 3
    خیلی مدرن خیلی خیلی مدرن با رانت با حاشیه با ماله با حق خوری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس