محسن ربیع‌خواه

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس از قهرمانی سیر نمی‌شوند و اگر شاکله تیم حفظ شود، به طور حتم باز هم قهرمان خواهیم شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد روز جمعه با برتری برابر نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و ششم لیگ برتر امتیازات خود در لیگ برتر را به عدد ۶۲ رسانده و قهرمانی خود را در این رقابت‌ها قطعی کند.

محسن ربیع‌خواه یکی از معدود بازیکنانی بود که در هر چهار قهرمانی سرخپوشان حضور داشت. بازیکنی که بعد از بازی با ماشین سازی به خاطر شکستگی کوچکی روی پایش نتوانست سرخپوشان را تا پایان لیگ همراهی کند.

بیشتر بخوانید:

اختلاف ۷ پرسپولیسی به دلیل اقدام عجیب رسول‌پناه

گل محمدی برنامه داد، رسول پناه قول همکاری

این بازیکن روز یکشنبه، در مورد چهارمین قهرمانی متوالی سرخپوشان، عوامل اصلی موفقیت پرسپولیس در سال‌های اخیر، آخرین وضعیت خودش بعد از مصدومیت و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

پرسپولیس سرانجام توانست چهارمین قهرمانی متوالی خود را قطعی کند. نظرت در این باره چیست؟

با این قهرمانی ما ثمره یک فصل تلاش و زحمت خود را دیدیم؛ در نیم فصل با حضور کالدرون توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و در نیم فصل دوم هم با حضور یحیی گل‌محمدی این روند خوب ادامه پیدا کرد و در نهایت با قهرمانی مزد زحماتمان را گرفتیم و این قهرمانی را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

در غیاب شما اما بازیکنان و کادر فنی با انتشار پستی جای تو و سایر مصدومان را خالی کردند.

آنها همیشه لطف دارند. من به خاطر مصدومیت در این یکی دو بازی آخر نتوانستم تیم را همراهی کنم و در غیاب من، به یادم بودند. از آنها تشکر می‌کنم.

پس از جدایی برانکو خیلی بر این باور بودند که دوران موفقیت پرسپولیس به پایان رسیده اما بعد از او هم پرسپولیس قهرمان شد.

درست است. بعد از رفتن برانکو خیلی‌ها فکر نمی‌کردند که دیگر قهرمان شویم. برانکو در این چند سال نتایج خوبی گرفته بود و پس از او هم این روند با کالدرون ادامه پیدا کرد. با کالدرون در بازی‌های اول خوب نتیجه نگرفتیم اما رفته رفته توانستیم موفقیت‌های‌مان را ادامه دهیم و به راه قهرمانی بازگردیم. همان نیم فصل اول هم قهرمان شدیم. با آمدن یحیی گل‌محمدی سرعت موفقیت تیم افزایش پیدا کرد و توانستیم خیلی بهتر و سریع‌تر از راه‌های قبل قهرمان شویم.

آیا می‌توان امیدوار بود که این قهرمانی‌ها همچنان ادامه داشته باشد؟

قطعا همینطور است. اگر شاکله تیم حفظ شود و بازیکنان بمانند به طور حتم این موفقیت‌ها ادامه خواهد داشت. بازیکنان ما از قهرمانی سیر نمی‌شوند و با حضور آنها می‌توانیم سال‌های آینده هم شاهد قهرمانی‌های پرسپولیس باشیم.

یکی از معدود بازیکنانی بودی که در هر ۴ قهرمانی حضور داشتی. به شخصه دلیل اصلی این موفقیت‌ها را در چه چیز می‌دانی؟

اول نظم و انضباطی است که در تیم وجود دارد. از طرفی بازیکنان بی حاشیه‌ای داریم و تمرکز بازیکنان‌ روی کار خودشان است تا پرسپولیس موفق شود. همه برای موفقیت تیم همدل هستیم.

در پایان وضعیت خودت چگونه است؟ از چه زمانی فکر می‌کنی به تمرینات اضافه شوی؟

با وجود اینکه پایم در گچ است اما به طور منظم تمریناتم را در همین وضعیت دنبال می‌کنم تا از شرایط آمادگی خارج نشوم. فکر می‌کنم تا هشت روز دیگر گچ پایم را باز کنم و به تمرینات اضافه شوم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • منتقد IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    0 1
    لنگی محترم چرا یه بار هم تو آسیا قهرمان نمیشید ؟ اونجا وزیر ندارید؟ داور ندارید ؟ کمیته انضباطی ندارید؟ آره درسته چقدر شمالنگیها بیرون کشور بی کس و کارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس