محاکمه اکبر طبری فردا آغاز می‌شود

اولین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین پرونده موسوم به «هلدینگ آفتاب» در قالب دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم مفسدان و اخلالگران در نظام اقتصادی مستقر در مشهد پیش از ظهر امروز آغاز شد.

به گزارش مشرق، اولین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین پرونده موسوم به «هلدینگ آفتاب» که در حال حاضر بیش از ۸۰ شاکی دارد، در قالب دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم مفسدان و اخلالگران در نظام اقتصادی کشور مستقر در مشهد به ریاست قاضی سید هادی منصوری آغاز شد.

متهم اصلی پرونده «هلدینگ آفتاب» امیررضا ثابت، معروف به سلطان جعل مدرک است که در نیمه بهمن ماه سال ۱۳۹۷ در مشهد دستگیر شد. امیررضا ثابت در ۱۱ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ طی تعهدی رسمی در دفتر ثبت اسناد متعهد می‌شود که به حوزه مرتبط با وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری ورود پیدا نکند.

پرونده ۳۵ جلدی هلدینگ آفتاب بیش از پنج هزار و ۸۰۰ صفحه و ۱۵ متهم دارد که از اتهامات مطرح شده در آن می‌توان به مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای، اخلال در نظام اقتصادی از طریق فرار مالیاتی، پول‌شویی، مشارکت در جعل مدارک تحصیلی دانشگاه‌های خارجی و مؤسسات آموزش عالی، جعل مهر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مُهر تایید مدارک این وزارتخانه و نشر اکاذیب رایانه‌ای اشاره کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    3 0
    از طرف یه مشهدی : مشهد هی داره گسترده تر میشه و تا دو دهه دیگه ناحیه شهری تا خود شهرک بینالود در جاده مشهد نیشابور کشیده میشه اما این شهر به محلی برای جرائم خرد و کلان تبدیل شده ! دریابید ما راااااااااااا. نظارت دوم کلان شهر کشور رو ده برابر کنید . سیستم بیست سال قبل جواب نمیده!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس