کد خبر 1099098
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
عکس/ غیبت بشار رسن در عکس قهرمانی پرسپولیس

نگاهی به عکس های منتشر شده از قهرمانی پرسپولیسی ها در رختکن نشان می دهد که بشار رسن در عکس ها غایب است و در یکی دو عکس هم دیده می شود که در آخرین ردیف، حضوری کاملا بی تفاوت دارد.

به گزارش مشرق، خیلی ها معتقدند که دلیل غیبت بشار رسن در عکس قهرمانی این تیم، دلخوری شدید او از مدیران باشگاه پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید:

رسول‌پناه: رسن ناراحت نیست

نگاهی به عکس های منتشر شده از قهرمانی پرسپولیسی ها در رختکن نشان می دهد که بشار رسن در عکس ها غایب است و البته او در یکی دو عکس هم دیده می شود که در آخرین ردیف، حضوری کاملا بی تفاوت دارد. آن هم درحالی که تمامی هم تیمی هایش از چنین نتیجه ای بسیار خوشحال اند.

به هرحال این یک واقعیت است که بشار دلخور است و این دلخوری را بارها به زبان آورده است.وضعیت دریافتی های او مشخص نیست و تکلیف فصل آینده اش هم کاملا نامشخص به نظر می رسد.

جالب اینجاست که بشار در جشن قهرمانی فصل قبل پرسپولیس هم شرکت نکرد و چند روز قبل از کسب عنوان قهرمانی سرخ ها در لیگ هجدهم باز هم ابراز گلایه کرده بود اما چند ساعت بعد از عدم حضور در جشن قهرمانی در استوری که منتشر کرد گفت به جشن نرسیده است. در حالی که او این بار هنوز اظهارنظری در مورد این غیبت نداشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    16 2
    بشار هرجا بره عزیزه.... همین که بازی برگشت دربی داغشو گذاشت به دل استقلالی ها، کافیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس