استقلالی‌ها فردا با پرواز اختصاصی راهی عسلویه می‌شوند

براساس اعلام باشگاه استقلال، آبی‌پوشان تهرانی برای برگزاری دیدار معوقه خود برابر پارس جنوبی فردا (یکشنبه) راهی جم ‌خواهند شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار هفته بیست‌وسوم برابر پارس جنوبی جم، با اعلام ابتلای چند بازیکن خود به کووید-۱۹، پرواز به جم را لغو کرد.

بازیکنان و کادر فنی پارس که در جم منتظر حریف تهرانی بودند، وارد زمین بازی شدند؛ پیش از آغاز این مسابقه، بازیکنان تیم میزبان عکس تیمی نیز انداخته و اعضای تیم داوری این مسابقه هم پس از حضور در زمین، ورزشگاه را پس از مدتی ترک کردند.

بیشتر بخوانید:

پارس‌جنوبی در انتظار رای کمیته استیناف

بدنبال این موضوع، باشگاه پارس از کمیته انضباطی خواست تا آنان را در این دیدار برنده اعلام کنند و پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام رای کمیته انضباطی مبنی بر تکرار دیدار صادر شد.

«امیر حسین محتشم» رییس هیات فوتبال استان بوشهر روز دوشنبه در این ارتباط گفت: دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر قرار بود ۱۵ تیرماه در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار شود که به دلیل حضور نیافتن تیم استقلال به علت داشتن ۹ بازیکن مبتلا به کوید ۱۹ برگزار نشد. پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی و سایر شواهد موجود در پرونده یاد شده، مشخص شد حضور نیافتن تیم استقلال موجه بوده و بنا به ماده ۶۳ مقررات انضباطی مصوب سال ۱۳۹۷، حکم بر تکرار بازی یاد شده صادر شد.

براین اساس، تیم فوتبال استقلال برای مصاف با پارس جنوبی جم، فردا (یکشنبه) ساعت ۱۶ با پروازی اختصاصی راهی عسلویه می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس