کد خبر 1098973
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
ترامپ: «اغلب» از توئیت هایم پشیمان می شوم

دونالد ترامپ روز جمعه به صراحت اذعان کرد که «اغلب» از ارسال برخی از توئیت هایش متاسف و پشیمان می شود.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه یو اس ای تودی، ترامپ در مصاحبه با وبلاگ ورزشی- فرهنگی بارستول اسپورتس گفت: اکنون دیگر مانند قدیم نیست که مردم نامه می نوشتند و قبل از این که آن را ارسال کنند حداقل یک روز طول می کشید و آن ها به اندازه کافی وقت داشتند تا قبل از ارسال درباره آن فکر کنند.

ترامپ گفت، اما این در رابطه با توئیتر صدق نمی کند. ما فورا یک پیام را توئیت می کنیم و احساس غرور و بزرگی می کنیم اما وقتی تماس های تلفنی به سمت شما سرازیر می شود با خود می گویید واقعا من این را گفته بودم؟

بیشتر بخوانید:

رئیس جمهوری آمریکا که ظاهرا به دلیل اعتماد نداشتن به رسانه ها، از زمان روی کار آمدنش از توئیتر عمدتا برای ارسال پیام استفاده  کرده گفت: اغلب این بازنشر توئیت ها است که کار دست ما می دهد.

وی افزود: در بازنشر توئیت ها چیزی را می بینی که به نظر خوب می رسد و بدون تحقیقات آن را ارسال می کنی.

ترامپ در ماه های اخیر عمدتا به دلیل بازنشر پیام های پست شده در توئیت در حمایت از «قدرت سفیدپوستان» و پیام های یهودستیزانه و به تازگی هشتگ «فائوچی را اخراج کنید» مورد انتقاد قرار گرفته است. فائوچی پزشک ارشد متخصص در زمینه بیماریهای عفونی در آمریکا است که اختلافاتش  با ترامپ درباره مسائل مربوط به کرونا کاخ سفید و شخص ترامپ را در مقابل وی قرار داده است.

به نوشته تارنمای هیل، ترامپ همچنین در این مصاحبه گفت که همیشه به توئیت هایی که به اشتراک می گذارد دقت نمی کند.

ترامپ در توئیتر 48 میلیون دنباله رو دارد.

او سال گذشته نیز در مصاحبه ای تصدیق کرده بود که توئیت هایش مشکلاتی را برای کاخ سفید به بار آورده است.

ترامپ همچنین دیوید پورتنوی موسس بارستول اسپورتس گفت بر این باور است که توئیتر ابزار پیام رسانی بسیار قوی است و توضیح داد که او از این ابزار برایم مقابله با «اخبار جعلی» استفاده می کند. «اخبار جعلی» اغلب واژه ای است که ترامپ برای انتقاد از پوشش خبری رسانه های رسمی درباره عملکرد دولتش استفاده کرده است.

توئیتر ژوئن گذشته، توئیت های ترامپ را «نقض سیاست این شرکت در مخالفت با رفتارهای تهاجمی، تهدید صدمه به گروه های قابل شناسایی» توصیف کرد.  

ماه قبل از آن، ترامپ توئیتی را بازنشر کرد که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها و برخی دیگر را به دروغگویی درباره ویروس کرونا به منظور آسیب زدن به انتخاب دوباره او متهم می کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    0 3
    حالا می دانیم شیطان از در توئیتر سوار ترامپ می شود
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    0 1
    اخر ادم احمق حرف می زند بعد فکر می کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس