کد خبر 1098935
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
امباپه

ستاره ۲۱ ساله تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن معتقد است مصدومیتش جدی نیست و امیدوار است به بازی با آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

به گزارش مشرق،‌ تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در حالی شب گذشته (جمعه) در دیدار فینال جام حذفی فرانسه موفق شد به لطف تک‌گل دقیقه 14 نیمار با نتیجه یک بر صفر سن‌اتین 10 نفره را شکست دهد و برای سیزدهمین بار فاتح این جام شود که در دقیقه 31 این بازی کیلیان امباپه دچار مصدومیت به نظر جدی از ناحیه مچ پای راست شد و دو دقیقه بعد مجبور به ترک زمین بازی شد.

بیشتر بخوانید:

نگرانی توخل بابت مصدومیت امباپه

این اتفاق در نتیجه تکل خشن لویک پرین، مدافع سن‌اتین روی پای ستاره فرانسوی PSG رخ داد که سبب شد تا کادرفنی پاری‌سن‌ژرمن بابت احتمال غیبت این بازیکن در بازی حساس با آتالانتا در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نگرانی پیدا کند. دو تیم در تاریخ 22 مرداد باید به مصاف هم بروند.

در تصاویری که شبکه تلویزیونی «فرانس 2» با کمک میکروفن‌های تعبیه شده در محل اهدای مدال‌ها به بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن به ثبت رسانده، دیالوگی جالب بین امباپه و امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه که او هم در مراسم اهدای مدال‌ها حضور داشت، رد و بدل شد.

ستاره 21 ساله پاریسی‌ها زمانی که به همراه هم‌تیمی‌هایش روی سکوی تعبیه شده برای دریافت مدال قهرمانی رفت، وقتی به ماکرون رسید، در پاسخ به پرسش رئیس جمهور فرانسه درباره وضعیتش گفت "به نظر مچ پایم کمی ترک برداشته است". سپس مکرون پرسید "فکر می‌کنی مچ پایت شکسته است؟"، که کیلیان پاسخ این پرسش را هم اینطور می‌دهد؛ "نه فکر نمی‌کنم".

امباپه در فصل جاری در 34 بازی آمار 30 گل‌زده و 17 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است و بهترین گلزن پاری‌سن‌ژرمن به شمار می‌رود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس