کد خبر 1098828
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
دحتر

مرد میانسال که فکر می‌کرد ۲۲ سال قبل نوزاد دخترش در بیمارستان فوت کرده با تماس یک فرد ناشناس دریافت دخترش زنده است و او را به‌خانواده دیگری سپرده‌اند.

به گزارش مشرق، چند روز قبل مرد میانسالی نزد پلیس رفت و گفت: ۲۲ سال قبل همسرم دختری به دنیا آورد اما به من گفت که بچه به‌خاطر بیماری فوت کرده است. آن زمان که این اتفاق افتاد با همسرم اختلاف داشتم اما واقعاً تصور نمی‌کردم که به من چنین دروغی بگوید. البته اختلافات من و همسرم روزبه‌روز بیشتر شد و درنهایت هم چند سال قبل بچه‌هایم را با خودش به آلمان برد. هرچند که طلاقش نداده‌ام اما مدت‌هاست که جدا از او زندگی می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

این مرد که سروش نام دارد، ادامه داد: در تمام این مدت تصور می‌کردم دخترم مرده است تا اینکه چند روز قبل فرد ناشناسی با من تماس گرفت و مدعی شد دختری که ۲۲ سال فکر می‌کردم مرده، زنده است. او مشخصات خانواده‌ای را که دخترم نزد آنها زندگی می‌کرد به من داد. آن خانواده را می‌شناختم، از دوستان همسرم بودند و بچه دار نمی‌شدند. به سراغ آنها رفتم تا مطمئن شوم که واقعاً آنها دختری به‌نام المیرا دارند. از دور بررسی کردم و متوجه شدم که آنها دختری با مشخصات و سن و سال دختر من دارند. حالا از شما می‌خواهم که بررسی کنید آیا این دختر همان فرزند من است؟

با شکایت مرد میانسال تحقیقات آغاز شد و به دستور بازپرس جنایی از بیمارستانی که ۲۲ سال قبل فرزند سروش درآن به دنیا آمده بود استعلام شد.بیمارستان در پاسخ استعلام گفت که دخترک آن زمان فوت نکرده و به خاطر بیماری تنفسی که داشته به بیمارستان دیگری معرفی شده است. بدین ترتیب تیم تحقیق به سراغ بیمارستان دوم رفته اما آنها در پاسخ اعلام کردند که آن زمان نوزادی با مشخصات دخترک پذیرش نکرده‌اند.بدین ترتیب برای مشخص شدن این موضوع که آیا المیرا دختر گمشده این مرد است یا خیر، بزودی آزمایش دی ان ای از او انجام خواهد شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    36 4
    خدا کنه فرزند حقیقی خودش باشه واین بنده خدا هم ازتنهایی بیرون بیاد چون خانواده اش درایران نیستند-دردی بدتر از تنهایی نیست خیلی سخته-دختر دلسوزه پدر مادره..
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
      17 2
      آره بیچاره بیست و دو سال با این دروغ تنها زندگی کرده واقعا این اظهارات مسئولان بیمارستان جای شرم آوره حرامشون باشه این پولهای مفتی که میگیرند بعد پدر خانواده را بی خانواده میکنند البته در این ماجرا نباید تقصیر زن را هم نادیده گرفت اون هم تقصیر داشت که صبر نکرد بیخودی اختلاف با شوهرش را زیاد کرد بعد هم با بچه هاش رفت به آلمان این کار زن اصلا درست نبود نباید شوهرش را تنها میگذاشت امیدوارم هر چه زودتر این پدر تنها هم به دخترش برسه و از تنها زندگی کردن خلاص بشه
    • عماد IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
      20 4
      اگر فرزند حقیقی اون پدر باشه ، همینکه بفهمه 22 سال بهش دروغ گفتن میدونین دچار چه شوکی روحی ای میشه... مسلما با پدر جدیدش نمیتونه انس بگیره و شاید سالها زمان ببره ضمن اینکه از خانواده قبلیش هم بخاطر پنهانکاری احتمالا خواهد برید. واقعا دوراهی سختیه
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    27 1
    لعنت بر اون زن نمای قسی القلب فاسد که حاضر شده جگرگوشه اش رو به دیگران بده و قطعا بابتش پولی هم گرفته کثافت
  • قدم علی AF ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    12 2
    ۷۲۴۷ به نظرمن گناه کاراصلی خانم ایشان،بوده چرا،میدانسته دخترک بیچاره درخانه که فعلا زندگی میکند آنها صاحب فرزندنمی شود این دختررا به فرزندی بدون رضایت،پدرش داده است.
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
      1 5
      برادر چه خبر خوبین مواظب این انگلیسی های لاشی باشین تا بین ما و شما دشمنی نندازن
    • IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
      0 0
      چقدر ویرگول استفاده کردی اونم جاهایی که نباید، :-)
  • مادرومعلم IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    14 0
    عجب زن حقه بازی، همان بهترکه ازایران رفت.... وچه مردخوش غیرتی، که حتی به اندازه ی یک جستجوی ساده برای دیدن جنازه ی فرزندش، به خودش زحمت نداد.
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    10 0
    واقعا که برخی از زن ها ، شیطون رو درس می دند.
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    3 5
    فیلم هندی
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    5 0
    خب حالا این دختره بعد از 22 سال چطور از خانواده ای که بزرگش کردن و بهشون دلبسته جدا بشه؟ اصلا می تونه؟
    • رابین IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
      0 1
      چرا نتونه برادر من اگه یابا اصلی پولدار باشه دختره تو پوست خودشم نمیگنجه تازه میگه خدایا منو این همه خوشبختی محاله شکرت که در بهشت رو به روم نیمه باز کردی٢٣٢٩
  • علی IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    9 0
    آقا سیستم اداری ما صب نامه را میدی تا ظهر نمی دونه چی شده اون وقت بیمارستان می دونست دقیقا یه بچه ای 22 سال پیش مشکل تنفسی داشته؟؟
  • لادن IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    4 0
    پس چرا میگید زنده شد امان ار این همه دروغ وفریب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس