کد خبر 1098783
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
نوری: بازیکنان استقلال کارایی زمان استراماچونی را ندارند/ کادر فنی باید قوی تر شود

پیشکسوت استقلال می گوید آبی پوشان پایتخت کیفیتی که در دوره حضور استراماچونی داشتند، در حال حاضر از دست دادند.

به گزارش مشرق، محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد آبی پوشان پایتخت مقابل نساجی مازندران در هفته بیست وششم رقابت های لیگ برتر گفت: بازی انتظارات هواداران را برآورده نکرد. شادابی و برنامه ای که در بازی باید می بود، وجود نداشت. یکسری از بازیکنان زمان استراماچونی، بسیار خوب بودند ولی الان اصلا شرایط خوبی ندارند. الان کادر فنی باید این مساله را بررسی کند و برنامه و تاکتیکی باید به بازیکنان داده شود اما در حال حاضر این مساله به نحو احسن انجام نمی شود.

او ادامه داد: خط حمله ما اصلا از خط هافبک بازیسازی نمی شود. باید هافبک های استقلال بازیسازی را انجام دهند. ما مهره های خیلی خوبی داریم و سه خطوط بازیکنان با کیفیتی داریم اما از آن ها خوب بازی گرفته نمی شود. شرایط استقلال سخت است. اگر استقلال جلوی سپاهان این بازی را انجام می داد، شرایط خیلی سخت می شد. آقای مجیدی از کسانی که می توانند به او کمک کنند، مشاوره نمی گیرد. باید کادر فنی قوی تر شود. آقای صالح مصطفوی مورد احترام ماست اما باید دو نفر در استقلال حضور داشته باشند که کادر استقلال را قوی تر کنند.

بیشتر بخوانید:

وقتی استقلالِ مجیدی جنبه گل زدن ندارد!/ گل نزده گل می خورند!

پیشکسوت استقلال افزود: ما مقداری از سهمیه آسیا دور شدیم و شرایط مقداری برای ما سخت شده است. تیم جنگندگی لازم را ندارد و تاکتیک ها در بازی جواب نمی دهد. به نظر من دو نفر باید به استقلال اضافه شوند که بتوانند به استقلال کمک کنند. از زحمات بازیکنان نمی شود ساده گذشت اما آن کارایی که زمان استراماچونی داشتند، الان کم شده است. استراماچونی شخصیتش طوری بود که از او حساب می بردند. بازیکنان در حال حاضر با توجه به اتفاقاتی که افتاده است، در شرایط نامطلوبی قرار دارند.

او درباره نیامدن سرمربی استقلال به نشست های خبری گفت: مجیدی باید به کنفرانس مطبوعاتی برود. یک مربی باید حرفه ای باشد و تفکرات بزرگی داشته باشد. طرفداران هم منتظر این هستند  که مجیدی توضیح بدهد که مشکلات استقلال از کجا ناشی می شود.

نوری در پایان گفت: آقای سعادتمند عملکرد خوبی داشته است. او تمام تلاش خود را دارد انجام می دهد. استقلال اگر به لحاظ فنی به همین روند پیش برود که هیچ کسی از آن رضایت ندارد، هیچ موفقیتی نمی توان برایش تصور کرد مگر اینکه تغییراتی در تیم صورت بگیرد تا استقلال بتواند شادابی خود را به دست بیاورد. بازی استقلال مقابل سپاهان باید ریکاوری خوبی روی تیم انجام شود تا تیم بتواند به روزهای خوب خود برگردد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آبی آسمون IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    2 0
    حق با ایشونه استقلال مثل یک تیم محله بازی می کنه انگار هیچ هماهنگی بین بازیکنان نیست اصلا اقا فرهاد نباید در این زمان سرمربی استقلال می شد مگه قبلش چقدر سابقع داشته به نظر من باید به فکر یک سرمربی جدید باشیم
    • عشق آبی IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
      0 0
      ای کاش استرا بود خیلی کیف میکردم از دیدن بازی های استقلال در دوران او اگر او بود استقلال قهرمان بود
  • س IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    0 0
    یقه تک تک بازی کنان استقلال رو بگییرید و بگید: شاداب باش تو باید شاداب باشی . دو نفر به استقلال اضافه بشن مشکلات استقلال با این دو نفر حل میشه ؟ ریکاوری خوب به چه معناست ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس