سرلشکر موسوی: در حوزه دفاع، به‌روز و جلوتر از تهدیدات هستیم

فرمانده کل ارتش گفت: ما در حوزه دفاع در برابر تهدیدات، هم در بخش تربیت نیروی انسانی و هم در بخش تجهیزات، به‌روز و حتی جلوتر از تهدیدات هستیم.

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور، با حضور در  گروه واکنش سریع پدافند هوایی تهران، از بخش‌های مختلف این یگان، بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: امروز پدافند هوایی در سراسر کشور وظیفه بسیار مهمی را بر عهده دارد، چرا که پدافند در خط مقدم دفاع است و ما در حوزه دفاع در برابر تهدیدات هم در بخش تربیت نیروی انسانی و هم در بخش تجهیزات به‌روز و حتی جلوتر از تهدیدات هستیم.

بیشتر بخوانید

سرلشکر موسوی: ارتش و سپاه نیروهای مسلح مقاومت هستند

امیر سرلشکر موسوی در ادامه افزود: هرچند پدافند هوایی تجهیزات محور است اما کارکنان استفاده کننده از این تجهیزات، اهمیت بیشتری دارند و باید به حفظ و ارتقای روحیه معنوی این کارکنان اهمیت داد.

فرمانده کل ارتش، همچنین ضمن بازدید از سامانه های موشکی، از بخش‌های مختلف این گروه که مورد بازسازی قرار گرفته بازدید و درمانگاه این گروه واکنش سریع  پدافندی را افتتاح کرد.

در این بازدید، فرمانده گروه واکنش سریع پدافند هوایی تهران، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده برای ارتقا توان و آمادگی رزمی - تعالی معنوی و بصیرتی و بازسازی اماکن و تجهیزات ارائه کرد.

امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش را در این بازدید همراهی ‌کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    8 17
    در حوزه بلوف هم از همه بروزترین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس