باشگاه استقلال

وضعیت این روزهای استقلال چیزی شبیه به سریال‎های شبکه خانگی است که هر هفته و با انتشار هر قسمت یک اتفاق، یک دردسر و یک گره، روی گره های قبلی ایجاد می شود.

سرویس ورزش مشرق – باشگاه استقلال تقریبا هر هفته با معضلاتی تازه در اشکال متفاوت روبروست. معضلاتی که به نظر می رسد هیچ یک قابل حل نیستند ولی در نهایت و در آخرین لحظات که بیننده تصور می کند الان است که کار از کار بگذرد و شخصیت های سریال به دردسر بیافتند آن اتفاق خطرناک یا ناراحت کننده رخ نمی دهد! این روزها هوادار استقلال همزمان با دنبال کردن سریالهای شبکه خانگی هفتگی هر هفته یا بعضا هر دو، سه روز درمیان یک قسمت جدید از ماجراهای دردناک استقلال را می بیند و یا خبرش را می شنود که دست کمی از این سریال ها ندارند و شانه به شانه و یا حتی پرکشش تر از آنها، مخاطب استقلالی را بدنبال خود می برد!

*کرونا!

پس از ماجراهای ابتدای فصل و جدایی استراماچونی و مصائب سختی که این تیم در فاز مدیریت سپری کرد، در روزهایی که به نظر می رسید با ورود علی فتح اله زاده، شوالیه استقلال، سوار بر اسب موفقیت تیم را از زمین بلند می کند، کرونا گریبان ناجی همیشگی استقلال را گرفت و بعد هم مشکلات اقتصادی و دورماندن بازیکنان از تمرینات، همه و همه دست به دست هم دادند تا وقتی استقلال پس از ۴ ماه دوری از میادین به فوتبال برگشت آن استقلال قبل نباشد و از ۳ بازی اول ۲ امتیاز بیشتر دشت نکند! کرونایی شدن مهره های ریز و درشت تیم هم از دیگر معضلات این مدت با چاشنی ویروس بود.

*بازی در جنوب!

از مشکلات دیگر سریالِ بدبیاری های استقلال، بازی های برنامه ریزی شده این تیم در جنوب است. تیمی که با یک سفر به اهواز کلی کرونایی روی دستش ماند به فاصله دو هفته، باز هم راهی آبادان شد و در خوزستان با وضعیت قرمز به میدان رفت و حالا همه نگرانند که پس از ۱۴ روز، باز هم کسی به این درد مبتلا می شود یا نه! اما این پایانِ جنوب استقلال نیست، که این تیم باید برای دیدار با پارس جنوبی راهی جم و بوشهر با وضعیت خیلی قرمز شود و دردسری تازه و افکاری مشغول تر!

*بدهی و پنجره بسته!

از غم انگیزترین بخش های این سریال از راه رسیدن بی وقت احکام فیفا برای شکایت های شفر، نایدنوف و به زودی استراماچونی است! تهیه دلار فعلاً ۲۲ هزار تومانی برای پرداخت بدهی ۵۵۰ هزار دلاری شفر و ۳۳۰ هزار دلار نایدونوف و سپس یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلاری مربی ایتالیایی به علاوه بدهی های قبلی به اعضای هیأت مدیره (موسوی) هم از دیگر گره هایی است که روز به روز روی گره های قبلی سریال اضافه می شوند!

*بیکاری استراماچونی!

بدترین بخش این سریال غم انگیز بیکاری آندره آ استراماچونی است. مربی که اگر مانند شفر پس از جدایی از استقلال راهی تیم جدیدش می شد این باشگاه به جای یک میلیون و ۸۰۰هزار دلار باید ۸۰۰هزار دلار به او می پرداخت ولی از بد روزگار و با کسب نتایج عالی در استقلال، او هنوز نتوانسته برای خودش تیمی دست و پا کند! گرچه به نظر می رسد استرا با داشتن یک مدیر برنامه هوشمند بدون تیم مانده تا پول بیشتری بگیرد و این هم قوز شده بالای قوز استقلال و احمد سعادتمند.

*مصدومیت و اخراج!

استقلال هنوز به لیگ برنگشته با اخراج علی کریمی، عارف غلامی، فرهاد مجیدی و چهار کارته شدن های ریگی، رضاوند و سایرین مواجه شده است. پارگی رباط صلیبی تبریزی، آذری و عدم صدور مجوز بازگشت داریوش شجاعیان به لیست استقلال هم دیگر موضوع پرکشش این سریال است که کار فرهاد مجیدی و سعادتمند را سخت تر از همیشه کرده است. 

حالا باید دید در این 6 بازی باقیمانده برای استقلال چه داستان هایی دیگری پیش می آید و این سریال کجا به سرانجام می رسد؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    22 33
    ای کاش استرا بود و با حضور او قهرمان میشدیم و بعد از دربی رفت، برای بار دوم رویش را کم می کردیم
    • پوکر فساد IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
      25 12
      لنگی اگر استرا بود الان پوکر فساد تکمیل نمیشد
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
      0 1
      مصاحبه های اول فصل باشگاه لنگ رو تا زمان بودن استرا مرور کنید از بازیکن تا سرپرست و مدیرعامل بعد هر بازی گفتن نمیخان ما قهرمان بشیم ولی وقتی استرا رو فراری دادن دیگه مصاحبه ها کنسل شد و هیچ شخصی از باشگاه لنگ چیزی نگفت -وزیر دید که استقلال جون گرفته سریع به فتحی دستور داد حقوقش رو ندن ول کنه بره -دیدار تو ترکیه و وکیل و غیره همش سیاه نمایی بود تا هوادار استقلال رو سر کار بزارن
  • تاج کبیرآسیا IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    30 19
    مشخصه که مشرق طرفدارچه تیمیه لطفا باانصاف باشین شما هم ۹ سال رنگ جام روندیدین
  • محمد NL ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    11 12
    سلام.آقا این ورزشی نویس مشرق کیه؟هر کی هست از اون بد استقلالی هاست.قضیه این قدر شور شده که تا آخرین لحظه و حتی موقعی که خود اعضای استقلال فشارهای مضاعف خودشونو به فدراسیون و وزارت ورزش بابت نیمه کار گذاشتن لیگ برتر قطع کردن ورزشی نویس محترم بد استقلالی مشرق نوشته بود که "باید"دقت کنید "باید"جام تعطیل وچهار تیم بالای جدول(منظور اینه که استقلال هم باشه)بیان باهم بازی کنن وقهرمان تعیین بشه.دوستان گرامی مشرقی اگه شما سخنگو یا هوادار استقلال هستید لا اقل این مارکو به پیشونی خودتون بزنید و شجاعانه مطلبو به عنوان هوادار بنویسید.نه به عنوان کارشناس
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    15 8
    البته نباید از کارگردان سریال خانگی وزیر ورزش هم چشم پوشی کنیم که همه موارد بالا دست مایه تفکرات ایشون بود -الان که خیالش از قهرمانی سوگولیش لنگ راحت شده به استقلال هیچ کاری نداره
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    18 11
    بر بدخواه استقلال لعنت
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
      9 13
      بر بدخواه كيسه صلوات
  • ایمون IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    8 13
    تیم حکومتی که ناحق میلیاردها تومان هزینه اش کردن همینه دیگه. چوب خداست. فتوشاپ و دوپینگ و اینبار هم دروغ کرونایی. بازی هاشون رو مدیر عاملشون تعیین میکنه برگزار بشه یا نشه. همه چیز کثیف توی مرامشون هست.
  • کاک IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    6 3
    تا سلطانی فر هست و رئیس جمهور محبوب که مشخص هست تعلق خاطر به چه تیمی دارند و تا زمانی که دوستان از نام قبلی تیم استقلال کراهت دارند چ توقعی میشه داشت
  • ژاسمن IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    7 2
    مرگ بر لنگ
    • پرسپولیس قهرمان IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
      0 0
      مرگ بر کیسه ی حقیر
  • 1 IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    5 3
    آخه لنگی برو علی برکت الله ات رو بچسب.. تو را چه به تاج سرورت
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    0 0
    با اتمام دولت قهرمانی های پرسپولیس هم اما میشود، باشگاهها بعد از 1400 خودتان را برای قهرمانی آماده کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس