کد خبر 1097630
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
لقب و ورزشکاران محبوب فدرر مشخص شد

تنیسور سوییسی در یک مصاحبه اعلام کرد کدام یک از لقب‌هایش را دوست دارد و ورزشکاران محبوبش چه کسانی هستند.

به گزارش مشرق، راجر فدرر از توقف جهان تنیس به خاطر بحران کرونا بهره می‌برد و دوران نقاهتش را می‌گذراند. تنیسور سوییسی پای راست خود را عمل کرد. او در سال ۲۰۲۰ تنها توانست در اپن استرالیا بازی کند و اکنون به فصل آینده فکر می‌کند. 

بیشتر بخوانید:

راجر فدرر فصل ۲۰۲۰ را از دست داد

فدرر در جشن کفش‌های جدیدش به نام " The Roger"  به سوالات هوادارانش پاسخ داد. او گفت: برای اولین بار است که یک مدت طولانی در سوییس می‌مانم‌. من در طول ۲۵ سال گذشته مدام در سفر بودم. در این سال‌ها بیشترین زمانی که در خانه مانده بودم به چهار تا پنج هفته می‌رسید. اکنون تقریبا پنج ماه است که در خانه هستم. خیلی خوب است. 

تنیسور سوییسی درباره وضعیت جسمانی اش اظهار کرد: مدت‌هاست که دوران نقاهت را سپری می‌کنم‌. کم کم در حال بهبودی هستم. اکنون بهتر هستم اما هنوز در شرایطی قرار ندارم که تنیس را در بالاترین سطح بازی کنم. هدفم آمادگی برای سال آینده است. 

مرد شماره چهار جهان در مورد لقب مورد علاقه اش گفت: لقب‌های زیادی به من داده‌اند. یکی از آن‌هایی که بیش از همه دوست داشتم "فدرر سیاه" بود. این عنوان را به خاطر لوازم ورزشی تیره‌ای که استفاده می‌کردم به من دادند نه به خاطر شخصیتم. من جزو افراد دوست داشتنی هستم و انسان بدی نیستم. 

از فدرر درباره دومین ورزش محبوب و ورزشکار مورد علاقه‌اش پرسیدند. او گفت: فوتبال و زین الدین زیدان را دوست دارم. 

تنیسور سوییسی در پایان به مایکل جردن اشاره کرد و گفت:  او مانند بوریس بکر، استفان ادبرگ و پت سمپرز اسطوره بود. او را همیشه تحسین می‌کنم. زمانی که جیمز را شناختم خیلی استرس داشتم. همیشه از آشنایی با دیگر ورزشکاران خوشحال می‌شوم اما آشنایی‌ام با جردن کاملا متفاوت بود چون او یکی از الگوهایم بود. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس