کد خبر 1097541
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
بدهی 15 میلیاردتومانی مربوط به شاهین منحل شده است/ شاهین شهرداری بدهی ندارد

مدیر روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر توضیحاتی را در خصوص پروانه فعالیت این باشگاه ارائه کرد.

به گزارش مشرق، طی روزهای اخیر بحث بدهی ۱۵ میلیارد تومانی باشگاه شاهین مطرح شده که این مساله شائبه‌هایی را در مورد ادامه فعالیت این باشگاه به وجود آورده است.

عبدالرضا کللی در این خصوص گفت: باشگاه شاهین بوشهر متعلق به هیات موسسین  بود که بعدا مالکیت آن به علی نعمتی رسید. این بدهی‌ها مربوط به زمانی است شاهین در لیگ برتر بود، به لیگ‌های پایین‌تر سقوط کرد و سرانجام منحل شد. در سال ۹۳ این باشگاه عملا منحل شده بود. در سال ۹۴ شهرداری بوشهر با درخواست جمعی از پیشکسوتان و اداره ورزش و جوانان استان، با خرید امتیاز یک تیم دسته دومی، تیم جدیدی را به نام شاهین شهرداری بوشهر تاسیس و به لیگ برتر  هدایت کرد.

بیشتر بخوانید:

داوران ۲ بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

مدیر روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر تصریح کرد: ‌پروانه شاهین شهرداری با آن شاهین منحل شده فرق می‌کند. پروانه آن شاهین به نام علی نعمتی است که تنها زمین چمنی در بوشهر دارد وعلاقه‌ای به فعالیت ورزشی ندارد. پروانه باشگاه شاهین شهرداری بوشهر جدا است. در واقع یک پروانه شاهین به نام نعمتی داریم و یک پروانه به نام شهرداری که فعلا به نام سعید مسیگر است و هر کسی مدیرعامل باشگاه شود پروانه به نام او ثبت می‌شود.

کللی در مورد اینکه آیا نهاد یا ارگانی به خاطر این بدهی‌ها باشگاه شاهین شهرداری را مورد بازخواست قرار داده، گفت: کسی نمی‌تواند بازخواست کند. شکایاتی مطرح شده اما زمانی که پروانه به دادگاه رفته رای برگشته است. خداراشکر باشگاه شاهین شهرداری بدهی ندارد. بعضی این موضوع را نمی‌دانند و فکر می‌کنند هر دو باشگاه یکی هستند. چند بار به دادگاه و همچنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت شده اما در هر بار، با بررسی مدارک و پروانه، باشگاه شاهین شهرداری از آن شکایت مبرا شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس