کد خبر 1097510
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
واران: روح زیدان همیشه به عنوان بازیکن در زمین حضور دارد

مدافع تیم فوتبال رئال‌مادرید گفت: زیدان منبع خوبی برای الهام‌بخشی به ما است و روح او به عنوان بازیکن همیشه در زمین حضور دارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال رئال‌مادرید توانست در این فصل برای سی و چهارمین بار قهرمان لالیگا شود. این تیم حالا باید خود را برای دیدار با منچسترسیتی در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا آماده کند. 

بیشتر بخوانید:

برنامه زیدان برای کهکشانی‌ها

دیدار رفت این ۲ تیم چهارشنبه ۷ اسفند در ورزشگاه خانگی رئالی‌ها برگزار شد که سیتیزن‌ها توانستند با برتری ۲ بر یک رئال را شکست دهند. این نتیجه باعث شد که کار رئال برای صعود به مرحله بعد بسیار سخت شود. 

«رافائل واران» مدافع فرانسوی تیم فوتبال رئال‌مادرید در خصوص انگیزه‌ کهکشانی‌ها برای دیدار برگشت با منچسترسیتی، گفت: مطمئن هستم که می‌توانیم نتیجه این بازی را برگردانیم. ما رئال هستیم و هرچیزی در فوتبال ممکن است. بازی دشواری داریم اما امیدوارم بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی ادامه داد: وقتی این پیراهن را می‌پوشید، مسوولیت پیدا می‌کنید. ما با طمع زیادی به مصاف حریف می‌رویم. نتیجه را نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم اما تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی‌داریم.

وارن در ادامه به تمجید از «کریم بنزما» پرداخت و افزود: من نمی گویم بهترین فصل حرفه‌ای او بود زیرا زمان زیادی است که او را می‌شناسم و معتقدم کریم همیشه و در همه فصل‌ها عملکرد خوبی داشته است. خوشحالم که او را در اوج می‌بینم. بنزما در ابتدای فصل در موقعیت سختی قرار داشت اما به خوبی توانست رهبر خط حمله ما باشد.

واران در مورد تأثیر «زین‌الدین زیدان» از زمان بازگشت به مادرید برای دومین بار گفت: ظرفیتی که او دارد ویژه و استثنایی است. او منبع خوبی برای الهام‌بخشی به ما است. روح او به عنوان بازیکن همیشه در زمین حضور دارد. زیدان نیاز به صحبت بیش از حد ندارد و این راه مربی‌گری اوست.

دیدار برگشت منچسترسیتی و رئال‌مادرید جمعه ۱۷ مرداد در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر و در ساعت ۲۳:۳۰ برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اینتر IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    ببخشید روح داواران در زمین حضور دارد اقای رافائل واران متمارض

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس