مجلس و بنیاد شهید به جهادگرانی که حین خدمت جان خود را از دست می‌دهند عنایت داشته باشند

مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: امیدواریم مجلس شورای اسلامی همراه با بنیاد شهید و امور ایثارگران به موضوع نیروهای جهادی که در حین خدمت جان خود را از دست می دهند عنایت داشته باشند.

به گزارش مشرق، محمد زهرایی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰۰ هزار نیروی جهادی خواهران و برادران در قالب ۲۳ هزار گروه در سراسر کشور مشغول خدمت رسانی به هموطنان هستند، گفت: امیدواریم مجلس شورای اسلامی همراه با بنیاد شهید و امور ایثارگران به موضوع نیروهای جهادی که در حین خدمت جان خود را از دست می دهند عنایت داشته باشند و نیروهای جهادی متوفی در راه محرومیت زدایی کشور را به عنوان شهید محسوب کنند.

وی افزود:‌ تا امروز ۳۵ نفر از جهادگران بسیجی که برای ارائه خدمت به مناطق محروم کشور اعزام شدند، حین خدمت رسانی جان خود را از دست دادند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: اولین یادواره جهادگران آسمانی در روز ۱۰ مرداد سالروز دیدار سال گذشته جهادگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی، بصورت حضوری یا ویدئوکنفرانسی برگزار می‌شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    5 0
    جناب سرهنگ عزیز ضمن خسته نباشید و خدا قوت به شما و همه جهادگران و خادمین به ملت خواستم یاد آوری کنم بنیاد شهید چه گلی به سر خانواده شهدا و جانبازان جنگ و مدافعین حرم زده که الان بخواد به خانواده جهادگران مخلص رو عنایت داشته باشه؟ فقط یک نمونه وضع بیمه درمانی این عزیزان، از خود خانواده ها تا پزشکان تا داروخانه، بیمارستان ها و... اسم بیمه دی رو میشنوند مث اینکه جلوی جن بسمالله گفته باشی.
  • بهرام قیطاسی IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    سلام سنوات رزمندگان کی واریز میشود باتشکر فراوان که

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس