کد خبر 1097093
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
اتفاقات عجیب در فدراسیون شطرنج؛ از تداوم حضور یک کاندیدای شطرنج در فدراسیون تا تغییر عجیب صدای گویای تلفن فدراسیون

در جدیدترین اتفاق صدای تلفن گویای فدراسیون شطرنج به صورت ناگهانی تغییر کرده است.

به گزارش مشرق، با پایان دوره ۴ ساله ریاست پهلوان‌زاده در فدراسیون شطرنج، ثبت‌نام از کاندیداها انجام شد که در این بین شادی پریدر هم یکی از ثبت‌نام کنندگان بود. او که نایب رییس بانوان فدراسیون شطرنج است هنوز از پست خود در فدراسیون استعفا نداده است و همچنان به فعالیت خود در این فدراسیون ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

شکست حریف آمریکایی مقابل خادم‌الشریعه

این در حالی است که معمولا افراد شاغل در فدراسیون‌های ورزشی پس از ثبت‌نام در مجمع برای رعایت عدالت و جلوگیری از هر نوع شائبه از پست خود انصراف می‌دهند، نمونه آن چهار سال قبل و در زمان دبیری مهرداد پهلوان‌زاده بود که وی بعد از ثبت‌نام در مجمع از پست دبیری استعفا داد.

البته محسن سمیع‌زاده دبیر مجمع شطرنج در اظهار نظری عنوان کرده است که، چون پست پریدر سفارشی است نیازی به استعفای او نیست. سوال اساسی اینجاست که اگر پست پریدر سفارشی است چطور با وجود ۷ ماه کمبود مدیریت به عنوان سابقه مدیریتی برای وی لحاظ شد؟

ضمن اینکه پریدر در حال حاضر در تمام تصمیمات فدراسیون که برخی از آنها می‌تواند مستقیم یا غیر مستقیم به تعیین اعضای مجمع بیانجامد می‌تواند تاثیرگذار باشد.

در جدیدترین اتفاق صدای تلفن گویای فدراسیون شطرنج به صورت ناگهانی تغییر کرده است و در بخش اتصال کاربران به بخش‌های مختلف فدراسیون در همان ابتدا عدد یک به اتاق نایب رییس بانوان وصل می‌شود!

در شرایطی که وزارت ورزش بارها به بی طرفی در مجامع انتخاباتی تاکید می‌کنند این انتظار منطقی است که پریدر از پست نایب رییسی فدراسیون استعفا دهد و همچون سایر کاندیداها شرایط یکسانی برای رقابت در مجمع داشته باشد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس