سرلشکر سلامی

فرمانده کل سپاه با اشاره به توانمندی هوانیروز سپاه در زمینه انجام پروازهای عملیاتی، گفت: هوانیروز سپاه در نهضت قطعه سازی، مدرن سازی و اورهال به خودکفایی رسیده است.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز (دوشنبه) در حاشیه بازدید از پایگاه فتح هوانیروز سپاه با اشاره به توانمندی‌های نیروی زمینی سپاه در حوزه عملیاتی اظهار داشت: هوانیروز سپاه در نهضت قطعه سازی، مدرن سازی و اورهال به خودکفایی رسیده است.

وی افزود: قسمت اعظمی از فشار امنیتی کشور بر دوش نیروی زمینی سپاه است و پشتیبانی هوایی و بالگردی از یگان های سطحی این نیرو حائز اهمیت خواهد بود. 

بیشتر بخوانید:

سرلشکر سلامی: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بخش مهمی از آرایش دفاعی و جنگی در برابر دشمن است

فرمانده کل سپاه با تاکید بر آرایش دفاعی و امنیتی اطمینان بخش هوانیروز سپاه در زمینه دفاع از امنیت ملی یاد آور شد: هوانیروز سپاه با گسترش زیرساخت هایش به یک قابلیت جدید دست یافته است.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: در زمینه بالگردهای تهاجمی، ترابری، پشتیبانی و امدادی نیز هوانیروز سپاه جهش قابل قبولی داشته است. 

فرمانده کل سپاه با تاکید بر توانمندی هوانیروز سپاه در زمینه آموزش، ادامه داد: هوانیروز در زمینه آموزش و تعمیر قطعات و تعمیرات بالگردها به خودکفایی رسیده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پایگاه‌های هوانیروز سپاه در آمادگی کامل هستند و آرایش دفاعی و امنیتی هوانیروز همپای سایر نیروهای نزسا در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    19 1
    کیف میکنم مشرق از سلامی پست میزاره .. اینقدر که خوشکلامو خوشبیانه
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    1 1
    سلام خدا بر سپاه پاسداران. خداقوت. خسته نباشید.
  • US ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    22 1
    من نمیدونم چرا بر خلاف قانون اساسی مسئولیت مرزهای شمال غربی رو از نزاجا دادن به سپاه؟؟باور کنید این کارها توهین به ما ارتشیان ایرانه
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    0 0
    ناوگان رزمی هوانیروز سپاه فقط 26 تا کبرا و فقط 5 تا شاهدداره بعد با فتخار میگیدبه خود کفایی رسیدیم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس