درخشان: قهرمانی پرسپولیس با کادر فنی ایرانی ارزشمند است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به احتمال زیاد سرخپوشان تهرانی برای چهارمین سال متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود خواهند کرد. این قهرمانی با کادر فنی ایرانی، ارزشمند است.

به گزارش مشرق، «حمید درخشان» در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس بازی خوبی انجام داد و توانست ۳ امتیاز عالی بگیرد و با این ۳ امتیاز تقریبا خیال همه بابت قهرمانی راحت شد.

وی در خصوص اینکه چند بازی است که پرسپولیس به اصطلاح اقتصادی بازی می‌کند و یک بر صفر پیروز می‌شود، گفت: برای اینکه یک تیم قهرمان شود باید اقتصادی بازی کرد و اقتصادی پیروز شد. الان شرایط طوری است که فقط کسب سه امتیاز مهم است.

بیشتر بخوانید:

آمار پرسپولیس در نیم فصل دوم

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: چند شب گذشته منچسترسیتی مقابل آرسنال کاملا بازی را در اختیار داشت و باید پیروز می‌شد اما این آرسنال بود که به پیروزی رسید. یعنی همیشه مهم نیست که شما توپ و زمین را در اختیار داشته باشید بلکه مهم این است که سه امتیاز را بگیرید.

درخشان افزود: پرسپولیس به احتمال زیاد قهرمان لیگ خواهد شد و این مساله را به همه پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. چون رکوردی ثبت می‌شود که تاریخی است و دیگر تیمی نمی‌تواند به آن دست پیدا کند.

وی ضمن تمجید از کادر فنی پرسپولیس تاکید کرد: اینکه سرخپوشان با کادر فنی ایرانی به قهرمانی می‌رسند خیلی خوب است. وقتی می‌بینیم چنین سرمایه‌هایی داریم، لذت می‌بریم. این یعنی دانش مربیان ایرانی بسیار بالاست و باید به آنها اعتماد کرد و دیگر سراغ مربیان خارجی نرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    0 0
    خدا رو شکر هواداران امثال شماها را که در زمان 8سال رییس جمهور اسبق استقلالی، سر پرسپولیس رو بریدند، دیگر نمی بینند...
  • وحید IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    0 0
    بله ارزشمند بود و ارزشمندتر اینکه با همراهی داوران محترم و فدراسیون فوتبال همراه بود!!!!
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      0 0
      معلومه از دربی های این فصل بدجوری سوختید
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    1 0
    به فوتبال بازی کردنتون نگاه کنید میبینید که لنگ مخصوصا این دو ساله یه قرون فوتبال بازی نکرده تهمت هم نمیزنم ولی داوری ها هم بر فرض سهوی به داد لنگ رسید امکاناتش هم که بهترین تو ایرانه هر کی هم صداش دراومد هواداراتونو انداختین به جونش شرف چیز خوبیه که شماها ندارین.
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      0 1
      واقعا؟؟؟ همه کارشناسان میگن عامل موفقیت پرسپولیس حفظ استخون بندیه تیمه؟ شما مدرک مربی گری داری؟ سواد فوتبالی داری اصلا؟ وقتی چندتا مربی عوض کردید تو این چندساله، باید فکر اینجا رو می کردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس