تمرین پرسپولیس نمایه

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که بازیکنان اصلی دیدار شب گذشته با فولاد بعد از ریکاوری به تنیس فوتبال با سرمربی پرداختند.

به گزارش مشرق، بعد از برد شب گذشته مقابل فولاد که باعث شد سرخپوشان گام بلندی به سوی چهارمین قهرمانی متوالی بردارند، پرسپولیس امروز یک جلسه تمرینی در قالب دو گروه برگزار کرد.

بیشتر بخوانید:

ترابی به بازی با نساجی می‌رسد؟

خلیل‌زاده: پنجمین قهرمانی متوالی را هم جشن می‌گیریم

*گروه اول بازیکنان اصلی بازی شب گذشته با فولاد بودند که بعد از ریکاوری و انجام حرکات کششی چند دقیقه‌ای با یحیی گل‌محمدی تنیس فوتبال بازی کردند.

*گروه دوم نیز بعد از گرم کردن بدن خود زیر نظر کادر فنی بخش‌های مختلف تمرین را از جمله سانتر از جناحین، شوتزنی به سمت دروازه و فوتبال درون تیمی در قالب دو تیم زرد و قرمز انجام دادند. دروازه‌بان‌های تیم زیر نظر داود فنایی تمرینات خود را انجام دادند.

*محمد نادری که به دلیل مصدومیت بازی دیروز را از دست داد امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

*وحید امیری نیز اختصاصی با بدنساز تیم کار کرد و مهدی ترابی نیز که بازی بعد سرخپوشان را به دلیل کشیدگی عضله همسترینگ از دست داده امروز غایب بود. علی علیپور امروز با فرزندش در تمرین حاضر شد و قبل از شروع تمرین دقایقی با پسرش پاسکاری کرد.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • افشین نجفی IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    0 0
    سلام خسته نباشید درود بر ارتش سرخ درود بر مهدی ترابی عشق من در تیم برسبولیس همیشه قهرمان سه هفته دیگر تا بنجمین قهرمانی برسبولیس در لیگ برتر ایران ما حالا حالا قهرمانیم باتشکر احترام به شما افشین نجفی استان اصفهان خ بازارچه بل شهرستان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس