کد خبر 1096561
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
گلزنی در خانه، عادت عجیب ۲ ستاره تراکتور

تیم فوتبال تراکتور تبریز پس از تساوی در برابر استقلال موفق شد در برابر سپاهان با درخشش احسان حاج‌صفی و رضا اسدی به برتری برسد و گام بلندی برای آسیایی شدن بردارد.

به گزارش مشرق، تراکتور اصلا دوست ندارد برای سومین فصل پیاپی در حسرت رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا بماند. این تیم در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد سپاهان بگذرد و فاتح دیداری ۶ امتیازی شود. پرشورها هفته قبل نیز استقلال را در آزادی متوقف کرده بودند.

پیروزی تراکتور در برابر سپاهان به یمن گلزنی ۲ ستاره گرانقیمت این تیم رقم خورد. حاج‌صفی مرد اول میدان بود که یک گل زد و یک پاس گل داد. اسدی هم با یک ضربه سر تیر خلاص را به پیکره طلایی‌پوشان وارد کرد.

بیشتر بخوانید:

احسان حاج‌صفی در راه استقلال؟

حاج‌صفی در این فصل موفق شده ۶ گل وارد دروازه رقبا کند که پنج گل از پشت محوطه بوده و همگی در عین ناباوری در ورزشگاه یادگار امام زده شده است. احسان به تیم‌های پرسپولیس، پارس جنوبی جم، سایپا، صنعت نفت(۲گل) و سپاهان گل زده و نشان داده که در ورزشگاه خانگی تی‌تی‌ها چندین برابر زهردار تر از مکان‌های دیگر است. همین عادت عجیب احسان نزد شماره ۹ تیم هم هست. رضا اسدی در لیگ و جام حذفی توانسته پنج گل بزند که هر پنج گل در تبریز و ورزشگاه یادگار زده شده و همگی در داخل محوطه و اکثرا با ضربه سر زده شده است. اسدی پیش از سپاهان در برابر تیم‌های فولاد، شهرخودرو، سایپا و مس کرمان(جام حذفی) در قامت گلزن ظاهر شده بود و این بار هم این اتفاق رخ داد.

تراکتور در روزهایی که دژاگه، میمبلا و شجاعی را به صورت کامل و در فرم ایده‌آل در اختیار ندارد و خبری از حمزاوی نیست با درخشش حاج‌صفی و اسدی به هفت امتیاز از سه بازی اخیر رسیده و در حال حاضر با ۴۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد. اسدی و حاج‌صفی برای رقبای تراکتور، خصوصا آنها که به تبریز می‌آیند خط و نشان کشیده‌اند که با چهره‌ای خندان به شهرشان برنمی‌گردند چرا که در هر زمان و روی هر ضربه‌ای ممکن است توسط این ۲ بازیکن گل بخورند. این ۲ بازیکنی روی هم بیش از یک سوم گل‌های پرشورها را به ثمر رسانده‌اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس