1

عضو پارلمان لبنان نخستین گام توسعه اقتصادی کشورش را خلاصی از زیر فشارها و دیکته‌های آمریکا خواند و از دولت لبنان خواست از آمادگی برخی کشورها برای کمک به لبنان استفاده کند.

به گزارش مشرق، عضو پارلمان لبنان، خروج کشورش از زیر فشار و دیکته‌های آمریکا را راه برون رفت لبنان از بحران مالی کنونی خواند.

«حسن عز الدین» عضو فراکسیون «وفاداری به مقاومت» امروز در دیدار با قاضی «حسن عبدالله» مفتی «صور و جبل عامل» لبنان گفت: «مقابله با پروژه صهیونیستی-آمریکایی و دفع آن یک ضرورت و مسئولیت ملی است تا حاکمیت خود را پس گرفته و از تحریم‌های ظالمانه علیه لبنان خلاصی یابیم».

بیشتر بخوانید:

نخست وزیر لبنان: اسرائیل دشمن ماست

آمریکا: لبنان با سوریه تعامل نکند

بر اساس گزارش پایگاه خبری العهد، عز الدین نخستین گام برای توسعه اقتصادی کشورش  را خلاصی از زیر فشارها و دیکته‌های آمریکا خواند و گفت: دولت لبنان باید از پیشنهاد همه کشورهایی که خواهان مشارکت در کمک به لبنان هستند استقبال کند و ما هم به دولت در تلاش خود برای ایجاد و گسترش روابط با همه کشورهایی که آماده ارائه کمک به ما هستند، کمک خواهیم کرد.»

عز الدین در همین راستا بر ضرورت تسریع اقدامات دولت برای کاستن از فشارهای معیشتی بر لبنانی‌ها و به خصوص تامین برق و پشتیبانی از بخش‌های صنعت و کشاورزی تاکید کرد.

سفیر ایران در لبنان به تازگی گفت که آماده دیدار با «حسان دیاب» نخست وزیر لبنان بوده و ایران این آمادگی را دارد که هر کاری که همکاری را توسعه بخشد و به لبنان کمک کند، انجام دهد.

«عماد حب‌الله» وزیر صنایع لبنان نیز دیروز جمعه گفت که دولت لبنان پیشنهاد ایران مبنی بر کمک به دولت بیروت را نادیده نگرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس