کد خبر 1096371
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
استقلال نمایه

مدیرعامل استقلال در گزارش عملکرد خود به هیچ عنوان به نامه محرومیت استقلال اشاره نکرده است.

به گزارش مشرق، مدیرعامل باشگاه استقلال که به دلیل تکذیب محرومیت این باشگاه از فعالیت در ۳ پنجره نقل و انتقالاتی تحت فشار است همچنان در حال اشتباهات پی در پی در این زمینه است.

بیشتر بخوانید:

سعادتمند: طلب شفر و بویان را بدهیم، پنجره باز می‌شود

احمد سعادتمند چند روز پیش (۲۵ تیر) بلافاصله بعد از انتشار خبر محرومیت استقلال از ۳ پنجره نقل و انتقالاتی در گفت و گو با شبکه خبر این موضوع را تکذیب کرد و مدعی شد محرومیت استقلال صحت ندارد و پول بویان هم آماده پرداخت است.

بعد از این اتفاق سند محرومیت استقلال در یکی از رسانه‌ها منتشر شد تا مشخص شود سعادتمند در اعلام خبر محرومیت واقعیت را در گفت‌وگوی زنده نگفته است. با انتشار نامه سعادتمند سعی کرد تا قضیه را به نوعی جمع و جور کند بنابریان در گفت و گوی زنده تلویزیونی دیگری در شبکه تهران ادعا کرد خبر محرومیت استقلال مربوط به ۱۰ روز پیش و قدیمی است!

بیشتر بخوانید:

توضیحات سعادتمند پیرامون محرومیت استقلال

وی که سعی داشت به هر شکل ممکن اعلام کند استقلال محروم نشده، با اظهارت خود به صورت مکرر دچار اشتباه شده زیرا باز هم مشخص شده که اگر نامه محرومیت قدیمی و مربوط به ۱۰ روز پیش است وی صادقانه با هواداران این تیم برخورد نکرده است.

سعادتمند که از بدو ورود به باشگاه استقلال گزارش ویدیویی ماهانه به هواداران ارائه می‌کند، سومین گزارش عملکرد خود را در تاریخ ۱۷ تیر که در کانال رسمی این باشگاه هم موجود است به هواداران ارائه کرد. وی در آن گفت‌وگو به هیچ عنوان به نامه محرومیت استقلال اشاره نکرده در حالی که وی در شبکه تهران ادعا کرد خبر محرومیت این باشگاه مربوط به ۱۰ روز پیش است.

سوال اینجا است که اگر مدیرعامل استقلال با هواداران صادق است و تاکید دارد که این گزارشات برای شفافیت به آنها ارائه می‌شود، چگونه هیچ اشاره ای در گزارش ماهانه آخر خود به محرومیت استقلال نکرده است؟

خود این مساله نشان می‌دهد گزارش ماهانه به هواداران بیشتر یک نمایش ویدیویی است نه گزارش صادقانه که اگر اینگونه بود خبر محرومیت استقلال ولو اینکه با پرداخت پول هم حل شود، به هواداران این باشگاه اطلاع داده می‌شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس