کد خبر 1096293
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
حضور موسوی در پلاس‌لیگا قوت گرفت/ انتشار عکس سید با لباس رادوم

احتمال بازگشت سید محمد موسوی به رقابت‌های لیگ والیبال لهستان قوت گرفت.

به گزارش مشرق، تیم والیبال چارنی رادوم اعلام کرد که به دنبال جذب یک مدافع خارجی با کیفیت است. با توجه به درخشش سید محمد موسوی در فصل گذشته پلاس‌لیگا بسیاری از رسانه‌ها پیش‌بینی کردند که او مدنظر مسئولان تیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

واکنش موسوی به پیشنهاد تیم لهستانی

محمد موسوی فصل گذشته در تیم اولیشتن حضور داشت و برای فصل پیش‌رو هم با تیم والیبال سایپا قرار داد امضا کرده است. مسئولان باشگاه سایپا به تازگی تصمیم گرفتند تا درصدی از مبلغ قرارداد اعضای این تیم را پیش از شروع رقابت‌ها کسر کنند.

انتشار این خبر و البته اعلام باشگاه چارنی رادوم برای جذب یک مدافع خارجی موجب شد تا شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت سید محمد موسوی به لیگ لهستان مطرح شود. وی که فصل گذشته توانست عنوان یکی از بهترین مدافعان لیگ لهستان را به خود اختصاص دهد، هنوز تکلیف خود را برای فصل پیش‌رو تعیین نکرده است.

با وجود تکذیب‌های متوالی مسئولان سایپا مبنی بر جدایی احتمالی موسوی از این تیم، انتشار یک عکس از سید با لباس تیم چارنی رادوم احتمال این جابجایی را بیشتر کرد.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید که آیا سید برای فصل پیش‌رو به کارش در ایران ادامه می‌دهد یا به پلاس‌لیگا باز خواهد گشت؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس