لاری

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۸ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۱۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲۸ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که  یک هزار و ۲۹۳ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه ۳۵۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، تصریح کرد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۷۱ هزار و ۶۰۶ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۹۷۹ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۲۳ هزار و ۳۰۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: تا کنون دو میلیون و ۱۲۳ هزار و ۵۱۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: استان‌های آذربایجان شرقی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، گلستان، مازندران، کرمان و فارس در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری اضافه کرد: در استان‌های خوزستان و زنجان با همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد روند کاهش در ابتلا و بستری بیماران هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    4 0
    اینو باور کنیم یا ۲۵ میلیونو
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    1 0
    مثل اينكه آمارهاتون دروغه چون بهبودي تا ديروز ٢٣٢٨٧٣ نفر بود امروز بجاي اينكه اين رقم مثلأ ٢٠٠٠ نفر اضافه بشه ٩٥٧٣ نفر كم شده !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس