کد خبر 1095933
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
شکایت رسمی باشگاه سپیدرود علیه پاشازاده و شهرداری بوشهر در سازمان لیگ

پس از حضور غیرقانونی سرمربی پیشین باشگاه سپیدرود در تیم شهردای بوشهر، شکایت رسمی باشگاه سپیدرود در سازمان لیگ به ثبت رسید.

به گزارش مشرق، طبق اعلام سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، مهدی پاشازاده از سوی کمیته انضباطی باشگاه سپیدرود در تاریخ ۲ مرداد فراخوانده شد تا در ارتباط با تخلف عدم حضور در تمرینات و عقد قرارداد رسمی با باشگاه شهرداری بوشهر از خود دفاع کند.

همچنین سیامک میرزازاد وکیل باشگاه سپیدرود طی شکایتی رسمی که به صورت همزمان برعلیه باشگاه شهرداری بوشهر و مهدی پاشازاده تنطیم شده است را تسلیم سازمان لیگ کرد.

لازم به توضیح است که در چند روز اخیر شایعه‌ای پخش شده بود که به دلیل بوشهری بودن استاندار گیلان باشگاه سپیدرود تحت فشار قرار گرفته تا از شکایت علیه تیم بوشهری و پاشازاده جلوگیری شود که این موضوع به شدت از سوی استانداری گیلان تکذیب شد.


مدیر روابط عمومی استانداری گیلان، مسئله جانبداری یا حمایت زارع استاندار گیلان از تیم‌های ورزشی خارج از استان را به تصریح تکذیب کرد.

امیرحسین کبیری در واکنش به طرح مطالبی واهی در فضای مجازی مبنی بر حمایت ارسلان زارع استاندار گیلان از تیم‌های فوتبالی غیرگیلانی اظهار داشت: چنین موضوعی کذب و شیطنت رسانه‌ای است. زارع استاندار گیلان است و همانگونه که در سخنان‌شان در جلسات و نشست‌های مختلف مشهود است؛ فقط به منافع گیلان می‌اندیشد و برای حفظ و ارتقاء آنها اهتمام دارد.

مدیر روابط عمومی استانداری گیلان با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق رسانه‌ای گفت: مردم قهرمان و ورزش‌دوست گیلان اطمینان داشته باشند استاندار، نهایت اهتمام خود برای بهبود شرایط تیم‌های ورزشی در چارچوب قانون را به کار بسته و تلاش‌های خود را همچنان ادامه می‌دهد و نسبت به ورزش استان نیز حمیت دارد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس