کد خبر 1095801
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
یونیسف

اما در حقیقت ابزاری جدید جهت پیاده سازی آموزش های قبح شکنانه جنسی کشور ماست که از طریق همکاری وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران با نماینده یونیسف از سال 1395 در حال اجراست.

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی درباره زنان منتشر کرد: سالها از زمانی که سید حسن تقی زاده از رجال نامدار مشروطه جمله "باید از فرق سرتا نوک پا غربی شویم" را گفت میگذرد اما هنوز این تفکر غرب پرستی و خود فروختگی در بین مسئولین کشور ما از بین نرفته و همچنان ادامه دارد و چه زیبا گفت بنیان گذار انقلاب که " ما از شرّ رضاخان و محمدرضا خلاص شدیم، لکن از شر تربیت یافتگان غرب و شرق به این زودی‏ها نجات نخواهیم یافت..."

در پی اعلام همکاری و حمایت ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش با یونیسف جهت پیاده سازی طرح "آل این" یا همان  کارگاه های توانمندسازی در حوزه سلامت و رشد نوجوانان و جوانان در ایران لازم است نکاتی گفته شود تا ابعاد پنهان این ماجرا قدری آشکار تر شود؛

 طرح "آل این" طرحی است به ظاهر جهانی که توسط یونیسف و دفتر برنامه ایدز سازمان ملل با هدف پایان بخشیدن به شیوع ایدز در بین نوجوانان 10 تا 19 ساله تا سال 2030 تدوین شده که در راستای پیاده سازی هدف سوم سند توسعه هزاره یا همان سند مادر 2030 است.

 اما در حقیقت ابزاری جدید جهت پیاده سازی آموزش های  قبح شکنانه جنسی کشور ماست که از طریق همکاری وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران با نماینده یونیسف از سال 1395 در حال اجراست.
محتوای این طرح شامل همان آموزش هایی است که سالها در غرب پیاده شد و به خاطر آسیب های فراوان آن در نهایت در حال کنار گذاشتن توسط همان کشور هاست.

گفتنی است که مطابق آمارهای مرکز ملی ایدز ایران در کشور تنها 700 نفر مبتلا به ایدز در این رنج سن شناسایی شده که قریب به 82 درصد از راهی غیر از رابطه جنسی به این بیماری مبتلا شده اند.
همچنین ایران تنها کشوری در خاورمیانه است که با یونیسف جهت پیاده سازی این طرح همکاری میکند و از رژیم اشغالگر قدس تا افغانستان در هیچ کشوری اجرا نمیشود.
 اما آنچه که در اینجا اهمیت دارد این است که دلیل این حجم از همکاری و ولع مسئولین در پیاده سازی اسناد مخرب غربی در ایران چیست؟ آیا بازهم تعهد پنهانی در میان است...؟

نویسنده: محمد احسانی کیا

  *بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    21 18
    مجلس ورودکنه و جلوی این غربزده هاروبگیره
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    12 6
    این حجم از وادادگی از شرم اور بودن هم رد کرده.مستقیما شدن عوامل داخلی کدخدا.
  • NL ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    8 1
    از دوستان نزدیک ابتکار و مولاوردی هست دیگه.نمایندگان مجلس باید در وزارت ورزش ورود کنند بخاطر مسائل زیادی که توش دیده شده
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    7 2
    لعنت بر لیبرال های وطن فروش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس