کد خبر 1095084
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲
عکس/ نماز جماعت مساجد اهواز در وضعیت زرد

مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران در پی ابلاغیه ستاد مدیریت کرونا مبنی بر تعطیلی یک هفته‌ای مساجد کلان شهر تهران، اعلام کرد: در این مدت، مساجد، بدون برگزاری نماز جماعت، در هر سه نوبت باز است.

به گزارش مشرق، مرکز رسیدگی به امور مساجد در پی ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر تعطیلی یک هفته‌ای مساجد کلان شهر تهران، پیامی برای ائمه جماعات استان تهران صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

بلاتکلیفی مساجد در پی اعلام شب‌هنگام تعطیلی

متن این ابلاغیه در ادامه می‌آید:

باسمه‌تعالی

ائمه محترم جماعات استان تهران

سلام علیکم

با احترام، به استحضار می‌رسانیم براساس ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، محدودیت‌های جدید، صرفاً مربوط به مساجد کلان شهر تهران و شهرهای قرمز استان است. لذا فعالیت مساجد در سایر شهرها کما فی السابق ادامه خواهد داشت و در تهران هم ظرف یک هفته پیش رو، مساجد، بدون برگزاری نماز جماعت، در هر سه نوبت باز و با حضور امام جماعت در خدمت مؤمنین خواهند بود.

ببینید:

عکس/ نماز جماعت مساجد اهواز در وضعیت زرد

لازم به ذکر است که گفت‌وگو با مسئولان مرتبط وزارت بهداشت و وزارت کشور برای رفع ابهامات و شفاف کردن شرایط ادامه فعالیت مساجد ادامه دارد و نتایج حاصل متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمدایوب IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    1 5
    این اصلاح طلبان بی شرف به هرطریقی درپی تعطیلی مراسمات دینی ومراکز مذهبی هستند چراجلوی سفرهای به شمال وخوش گذران ها رانمیگیرند هرهفته هجوم به شمال وچندین خانواده درویلاها درکنار هم ویادربازارهای خرید که درهم میلولند نمیگیرند
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    2 0
    مسئولین امور مساجد گویا پیام حضرت آقا در خصوص رعایت دستورالعمل های صادره را نگرفتند ویا عمدی خدای ناکرده در عذم اجرای مصوبات بهداشتی رل دارنند ،اینطور اطلاعیه دادند نوعی دهن کجی است!؟!؟
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
      0 0
      دقیقا . وضعیت خیلی خطرناکه. نمی دونن چرا بعضیها نمی فهمن که این اراده خدا بوده ویروس همه گیر بشه تا مردم به خودشون بیان. فکر می کنن ویروس یک طرف. مشیت خدا یک طرف. این نوع فکر باید اصلاح بشه. کاهش اسیب شرط عقل و دین هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس