شهید ابومنتظر المحمداوی

مستند رویای حاتم به کارگردانی حمید عبدالله زاده و تهیه کنندگی پیمان غنی زاده و بر اساس زندگی نامه شهید ا«بومنتظر المحمداوی» تولید شد.

به گزارش مشرق، مستند «رویای حاتم» به همت موسسه انوار رسول اعظم (ص) و حشدالشعبی عراق و براساس زندگی نامه شهید «ابومنتظر المحمداوی» تهیه و تولید شده است.

این مستند که به کارگردانی «حمید عبدالله زاده» و تهیه کنندگی «پیمان غنی زاده»، در زمستان سال ۱۳۹۷ در کشور عراق تولیدشده است، در دو قسمت ۳۵ دقیقه ای و به زبان عربی و با زیر نویس و نریشن فارسی، آماده نمایش عمومی است.

مستند «رویای حاتم» قصه درام و جنایی دارد و ماجرای آن از این قرار است که برادر شهید یعنی «ناظم المحمداوی» در عالم رویا شهید را ملاقات کرده و شهید به برادرش میگوید بروید و در نحوه شهادت من تحقیق کنید. درست در همان روزها نیز بحث ترور فرماندهان حشد الشعبی و حذف آن ها مطرح بود.

بر اساس این گزارش، تیم فیلم ساز با قصه ای درام به ابعاد شخصیتی شهید پرداخته و نحوه شهادتش را به شکل جنایی دنبال می کند و در فراز و نشیب هایی که ماجرای مستند پیش می برد، شاهد مثلثی از عوامل و عناصری از جاسوسان داعش، آمریکا و بمب یا مین زمینی که احتمال می رود مسبب شهادت باشند، هستیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس