کد خبر 1094526
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
حجازی: مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از مجیدی حمایت کنند/ استقلال می‌تواند سال آینده قهرمان لیگ شود

آتیلا حجازی بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال خواست از فرهاد مجیدی حمایت کنند.

به گزارش مشرق، آتیلا حجازی درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: شرایط استقلال با توجه به ابتلای چند بازیکن به ویروس کرونا خوب نیست و تیم ترکیب کاملی ندارد. وقتی تیم کامل نباشد، به مشکل می‌خورد. امیدوارم مشکلات این تیم به پایان برسد.

وی درباره علت ناکامی استقلال در چند دیدار گذشته تصریح کرد: داوری در بازی با فولاد کمی به ضرر استقلال بود. نمی‌خواهم بگویم داور عامل شکست بود، اما روی نتیجه تأثیرگذار بود. در دیدار با سایپا بی‌عدالتی را دیدیم و با وجود اینکه استقلال سوار بازی بود، نتوانست به پیروزی دست یابد. در بازی با تراکتور تبریز، چند مهره سرشناس تیم غایب بودند. هر تیمی دو بازیکن اصلی‌اش را نداشته باشد به مشکل می‌خورد، چه رسد به اینکه تعداد زیادی از بازیکنان غایب باشند.

بیشتر بخوانید:

استقلالِ بدون تمرین هم به تراکتور موقعیت نداد

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه باید از فرهاد مجیدی حمایت شود، گفت: نظر شخصی‌ام این است که باید از مجیدی حمایت کنند تا فصل آینده تیم قدرتمندی را بسازد. این حمایت باید از طرف مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره صورت بگیرد. امیدوارم امسال استقلال سهمیه آسیا را بگیرد و در جام حذفی قهرمان شود.

حجازی در واکنش به ناراحتی هواداران استقلال از نتایج آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: استقلال چندین سال است که قهرمان نشده، اما همه باید دست به دست هم بدهند تا تیم به روزهای خوبش بازگردد. فصل آینده می‌تواند فصل اوج گرفتن استقلال باشد، به شرطی که خواسته‌های کادر فنی را برآورده کنند و تیم تقویت شود. اگر این اتفاق بیفتد، استقلال می‌تواند سال آینده قهرمان لیگ شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 0
    باشه
  • علـی IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 1
    خواب دیدی خیر باشه!. تا این وزیر و اعوان و انصارش هستن، استقلال خیلی زرنگ باشه به لیگ 1 سقوط نکنه!
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    7 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه
  • SE ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    4 0
    من و نوه ام هم میتوانیم اورست رو فتح کنیم
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    4 0
    تازمانیکه پرسپولیس درمسابقات شرکت میکند استقلال وسپاهان وتراکتور فقط برای دوم شدن رقابت خواهندکرد چراکه قهرمانی تا سالها برازنده وشایسته پرسپولیس است همانطور که در 4فصل گذشته اینگونه بوده استقلالیها قهرمانی رافقط در خواب ورویا خواهنددید ویس
    • لنگ حقیر IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      0 3
      لنگی جون ۱۴۰۰ به بعد قهرمان شدید اون وقت بیا کری بخون فعلا با مسعود حال کنید
  • GE ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    16 0
    قطعا میتونید فقط فکر کنید , که البته با واقعیت جور در نمیاد
  • 66 IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    1 0
    آقای حجازی تموم تیمها بعد کرونا کامل نیستن از پیکان بگیر تا پرسپولیس ک 9 بازیکن اصلی رو تو بازی ماشین نداشت ولی هیچ کدام از مربیان بهونه نگرفتن مث آقا یحیی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس